پاسخگویی مدیرکل تأمین اجتماعی البرز به بیمهشدگان در سامانه "سامد"
پاسخگویی مدیرکل تأمین اجتماعی البرز به بیمهشدگان در سامانه "سامد"
۱۴۰۴/۰۲/۳۰ | ۰۷:۵۸
کد خبر: 20484
به گزارش تامین۲۴ به نقل از روابط عمومی ادارهکل تأمین اجتماعی استان البرز، در این برنامه تعاملی و شفافساز که با هدف ارتقای سطح پاسخگویی و جلب اعتماد عمومی صبح روز یکشنبه، ۲۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۴ برگزار شد، اقشار مختلف مردم از جمله کارفرمایان، کارگران ساختمانی، بازنشستگان و بیمهشدگان با طرح پرسشها و مشکلات خود در حوزههایی نظیر ارسال لیستهای بیمهای کارفرمایان، مشکلات بیمه کارگران ساختمانی، نحوه استفاده از خدمات بیمهای، چالشهای کارفرمایی و... خواهان راهنمایی و پیگیری مسئولانه بودند. داود سعدزاده ضمن پاسخ به تمامی تماسها و تبیین قوانین، ضوابط و فرآیندهای جاری، به ارائه راهکارهای عملی برای حل مسائل مطرحشده پرداخت و تأکید کرد: تعهد ما پاسخگویی بیواسطه به مردم و تلاش برای رفع دغدغههای آنان در کوتاهترین زمان ممکن است. در این نشست پاسخگویی، روسای ادارات بازرسی، رسیدگی به شکایات و روابط عمومی ادارهکل تأمین اجتماعی استان البرز نیز حضور فعال داشته و بهصورت میدانی به جمعبندی و مستندسازی مشکلات جهت پیگیریهای آتی پرداختند. این اقدام که در چارچوب سیاستهای دولت مردمی برای تعامل بیواسطه با آحاد جامعه و ارتقاء شفافیت در دستگاههای اجرایی صورت گرفت، با استقبال و رضایتمندی تماسگیرندگان همراه شد.
بررسی راهکارهای توسعه خدمات بیمهای در شهرستان کلیبرمدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی در دیدار با فرماندار شهرستان کلیبر، بر لزوم گسترش خدمات بیمهای و تسهیل دسترسی مردم منطقه به خدمات سازمان تأکید کرد.
ثبت شماره همراه در سامانه تأمیناجتماعی الزامی شدمعاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان با صدور اطلاعیهای از بیمهشدگان خواست برای بهرهمندی از خدمات الکترونیک و تسهیل در دریافت خدمات درمانی، شماره تلفن همراه خود را در سامانه یکپارچه سازمان ثبت کنند.
تحول بنیادین در توسعه درمانگاه تامین اجتماعی آق قلادر مراسمی با حضور مدیران استانی گلستان، صورتجلسه الحاق ۱۲۱۳ متر مربع زمین به درمانگاه تخصصی آققلا امضا شد تا این پروژه بر اساس استانداردهای بینالمللی توسعه یافته و خدمات رایگان به بیمهشدگان ارائه دهد.