تامین ۲۴/دکتر محمدعلی سهمانی افزود: هنگام مراجعه مشتری به شعبه باید تمامی نیازهای پولی، مالی، سرمایه گذاری و مشاوره ای او به صورت کامل برطرف شود.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، وی با اشاره به برخی از چالش های موجود در نظام بانکی اظهار کرد: وجود طیف متنوع مشتریان و مخاطبان نظام بانکی و ضرورت تعریف و ارائه خدمات مورد نیاز آنها یکی از موضوعات مهم و از چالش های نظام بانکی است. نظام بانکی و از جمله بانک رفاه باید بتواند با طبقه بندی درست مشتریان، خدمات مورد نیاز هر بخش را طراحی و ارائه کند.
دکتر سهمانی ساختار و مدل کسب و کار بانک ها و از جمله بانک رفاه را دیگر چالش موجود عنوان کرد و یادآور شد: باید ساختار بانکها از جمله بانک رفاه مشتری محور باشد.
وی با اشاره به حساسیت ویژه صنعت بانکداری و رقابت فزاینده در این صنعت، اظهار کرد: برای ارتقا و تعالی خود و همچنین توفیق بیشتر در خدمت رسانی به ذی نفعان باید از فن آوریهای نوین، علوم جدید و همچنین کارکنان دانشی نهایت استفاده را ببریم.
مدیرعامل بانک رفاه خاطرنشان ساخت: سرمایههای فکری مزیت رقابتی بانک هستند. باید بتوانیم از این ظرفیت ارزشمند بانک به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
دکتر سهمانی بابیان اینکه دستاوردهای بانک رفاه طی سالهای اخیر قابل توجه بوده، گفت: در شریط رقابتی امروز، بانک رفاه بیش از گذشته نیازمند حمایت کارکنان فرهیخته و با دانش خود است.
مدیرعامل بانک رفاه یادآور شد:نتایج آموزش و پژوهشها در بانک باید خروجی مطلوبی در قالب محصولات نوین، طرح های خلاقانه و خدمات موردنیاز مشتریان باشد. زمانی آموزش و پژوهش دارای اثر بخشی است که وارد چرخه عملیاتی بانک شود.
اختتامیه نمایشگاه صندوق های بازنشستگی باحضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر دیروز ۲۶ بهمن ماه در مصلی تهران برگزار شد.
در هفته ملی جمعیت، زایشگاه بیمارستان تامین اجتماعی شهید دکتر بهشتی به عنوان برترین زایشگاه سطح استان فارس شناخته شد.