تامین ۲۴/ در پی صدور گواهینامه ایزو ٩٠٠١:٢٠٠٨ در سال ١٣٩٣ و انجام ممیزی مراقبتی اول در سال ١٣٩٤ تمامی واحدها و ادارات اداره کل درمان استان تهران در ٢٨ و ٢٩ آذر ماه سال جاری (١٣٩٥) مورد ممیزی مراقبتی دوم قرار گرفتند و بدون اخذ هیچگونه عدم انطباق موفق به تمدید گواهی نامه ایزو ٩٠٠١:٢٠٠٨ شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران، در این دوره از ممیزی تمامی ادارات و واحدها صورت گرفت سر ممیز در پایان بررسی های خود اعلام کرد وحدت رویه، دقت عمل و تجربه کاری کارکنان اداره کل درمان استان تهران در کلیه حوزه ها بسیار قابل توجه است.
مدیر کل درمان استان تهران در این خصوص یادآور شد: در مجموع اداره فناوری اطلاعات، اداره آموزش و پژوهش برای امسال و واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی و دفتر بهبود کیفیت و استاندارد سازی برای دومین سال متوالی به عنوان واحدهای برتر شناخته شدند.
دکتر محمدتقی خسروانی مقدم ضمن تقدیر و تشکر از تلاشها و زحمات بیدریغ مسئولان تمامی واحدها به جهت انجام صحیح امور محوله ، اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان و توسعه مراکز درمانی از اولویت های اداره کل درمان استان تهران بوده و است.
مدیر کل درمان استان تهران با تاکید بر اینکه درمان تهران به عنوان بزرگترین مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی است و بیش از یک سوم حجم خدمات درمانی سازمان در کل کشور توسط این اداره کل صورت می گیرد اضافه کرد : بر همین اساس می توان گفت که حجم کاری در درمان تهران بسیار بالاست اما کارکنان این مجموعه در مسیر پاسخگویی به نیاز مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمه شدگان تلاش می کنند.
وی تصریح کرد: اداره کل درمان استان تهران توانست در هجدهمین جشنواره شهید رجایی مقام برتر را کسب کند و طبق نظر سنجی های به عمل آمده از مراجعین نتیجه رضایتمندی بیش از ٨٤ درصدی را دریافت کند و همچنین در بحث فرهنگی و غیره ... پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است که این عملکرد در نتیجه تلاش و کار گروهی روسا ، مدیران و کارکنان این مجموعه حاصل شده است.
در ادامه این جلسه سر ممیز شرکت مشارکتی توف نورد ایران- آلمان ضمن تشکر از دکتر خسروانی مقدم به عنوان مدیرکل درمان استان تهران در ایجاد هماهنگی های لازم برای برگزاری این دوره از ممیزی، اظهار داشت: خوشبختانه تمامی ممیزی شوندگان اداره کل درمان استان تهران با رویکرد مثبتی علاقه مندی خود را به گذراندن این دوره از ممیزی مراقبتی نشان دادند.
وی در ادامه به ویژگی های واحدهای برتر اشاره کرد و تصریح کرد : در بخش فناوری اطلاعات برای فراهم سازی زیر ساخت های امنیت اطلاعات و در اداره آموزش و پژوهش که فعالیتهای اثربخش در برگزاری دوره های آموزشی داشتند و دفتر بهبود کیفیت و استاندارد سازی که تلاشهای برجسته ای در جهت استقرار بهبود مستمر کیفیت و همچنین ارتقاء کلیه فرآیندهای اداره کل درمان استان تهران داشتند.
وی همچنین یادآور شد: واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل درمان استان تهران برای دومین سال متوالی نیز با در نظر گرفتن سطح ارتباط با مشتریان و ارتقاء دو بخش تازه تاسیس اخبار سلامت و مشاوره پزشکی و همچنین اطلاع رسانی الکترونیکی مراکز درمانی تابعه به مخاطبان و مراجعین موجب اخذ امتیاز مثبت توسط این واحد شده است.
برنامههای توسعهای و تحولآفرین در هر سازمان یا صندوق بیمهگری میتواند مسیر روشنی برای آن صندوق بیمهای ترسیم کرده و از طرفی دیگر ارائه خدمات باکیفیتتر و مطلوبتر به جامعه تحت پوشش اجرایی شود، حال سازمان تأمین اجتماعی در اقدامات توسعهمحور خود ۲۰ طرح تحولی طراحی کرده و در روزشمار هفته تأمین اجتماعی به موضوع تأمین اجتماعی؛ اجرای طرحهای بیستگانه برای توسعه و تحول پرداخته است.
گفته می شود، حدود ۳.۵ میلیون راننده فعال تاکسی اینترنتی در کشور وجود دارد که بیشتر از تعداد راننندگان تاکسی «اوبر» در جهان گزارش شده است. بی تردید همه 3.5 میلیون نفر راننده تاکسی اینترنتی در ایران به طور حرفه ای و تمام وقت دراین کار اشتغال ندارند و بخش قابل توجهی از آنها به عنوان شغل های دوم یا سوم به این کار مبادرت می کنند و از همین رو است که شرکت های تاکسی اینترتی از اعطای حقوق اجتماعی این دسته از رانندگان از جمله حق برخورداری از «بیمه تامین اجتماعی» طفره می روند. در این حال، حقوق مادی رانندگان تمام وقت تاکسی های اینترنتی نادیده گرفته می شود، حال آن که این دسته از رانندگان نیز مانند سایر شاغلان به عنوان شهروندان کشور دارای حقوق شهروندی از جمله برخورداری از پوشش بیمه ای و درمانی هستند. در چنین شرایطی چگونه می توان حقوق اجتماعی و بیمه ای رانندگان تمام وقت تاکسی های اینترنتی را به آنها اعطا کرد؟