
بررسی هوش تجاری BI درداروسازی اوزان
دومین هم اندیشی مدیران و رابطان حوزه های استراتژی و تعالی شرکت های تابعه TPICO با محوریت استقرار هوش تجاری (BI) در شرکت اوزان برگزار شد.
دومین هم اندیشی مدیران و رابطان حوزه های استراتژی و تعالی شرکت های تابعه TPICO با محوریت استقرار هوش تجاری (BI) در شرکت اوزان برگزار شد.
تامین ۲۴/ دومین جلسه هم اندیشی مدیران و رابطان حوزه های استراتژی و تعالی شرکت های تابعهTPICO با محوریت استقرار هوش تجاری BI در محل سالن کنفرانس شرکت اوزان و با حضور دکتر رحیمی (رئیس برنامه ریزی استراتژیکTPICO ) برگزار شد.
به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ دکتر رحیمی ابتدا تاریخچه ای از استقرار هوش تجاری در شرکت ها و اثرات و تبعات به کارگیری BI ارائه داد، سپس درباره مزایای پیاده سازی این سیستم و تشویق سایر شرکت های تابعه جهت استفاده بهینه از سیستم هوش تجاری نکاتی را یادآور شد؛ مطالب آموزشی و کاربردی با مفاهیم هوش تجاری و آشنایی با داشبورد های سیستم هوش تجاری و امکاناتی که هر یک از داشبوردها فراهم می کنند، از بخش های دیگر مطالعاتی این نشست بود.
شرکت اوزان از اواخر سال 93 از سیستم هوش تجاری بهره برداری کرده و صاحب سابقه ای در این حوزه است؛ حتی می توان مدعی بود که اوزان با جدیت در مرحله ورود اطلاعات و گزارش گیری، اقدامات ارزشمندی را صورت داده؛ که به تفصیل و به عنوان مطالعه ای موردی، روی تجربیات بدست آمده، سنجش بلوغ سازمانی، استقرارBI و نحوه بهره برداری از این سیستم بحث هایی صورت گرفت.