مدیرکل تأمیناجتماعی استان مرکزی در نشست مشترک با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان کارگری ساوه، ضمن تشریح آخرین وضعیت اجرای متناسبسازی و افزایش حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران در سال ۱۴۰۵، به پرسشها و ابهامات مطرحشده از سوی نمایندگان بازنشستگان پاسخ داد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمیناجتماعی استان مرکزی، در راستای تکریم بازنشستگان و ارتقای سطح پاسخگویی به مطالبات و دغدغههای آنان، نشست مشترک علیرضا حسینی، مدیرکل تأمیناجتماعی استان، رئیس شعبه ساوه، رئیس کانون بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی استان مرکزی و اعضای کانون بازنشستگان ساوه در محل کانون بازنشستگان این شهرستان برگزار شد.
در این نشست، مهمترین موضوعات مرتبط با متناسبسازی حقوق، افزایش حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۵، نحوه اجرای احکام و سایر مسائل مرتبط با پرداختها مورد بررسی قرار گرفت و مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی با ارائه توضیحات لازم، به پرسشها و ابهامات مطرحشده از سوی اعضای کانون پاسخ داد.
حسینی با تأکید بر اهمیت ارتباط مستمر با تشکلهای بازنشستگی، اظهار کرد: دیدارهای مستقیم با نمایندگان بازنشستگان فرصت مناسبی برای تبیین سیاستها، ارائه اطلاعات دقیق و رفع دغدغههای جامعه هدف سازمان است و تلاش میکنیم با اطلاعرسانی شفاف و پاسخگویی مستمر، رضایتمندی بازنشستگان و مستمریبگیران را افزایش دهیم.
در ادامه این نشست، اعضای کانون بازنشستگان ساوه نیز ضمن طرح دیدگاهها، پیشنهادها و مسائل مورد نظر خود، خواستار استمرار چنین نشستهایی برای بررسی و پیگیری موضوعات مرتبط با بازنشستگان شدند.