مدیر درمان تأمیناجتماعی استان کرمان، در بخش مدیران و دستگاههای اجرایی سومین جایزه ملی جمعیت به عنوان دستگاه برتر برگزیده شد و لوح و تندیس آن را از استاندار دریافت کرد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان کرمان،سومین رویداد استانی جایزه ملی جمعیت با حضور مقامات ارشد استان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی برگزار و در آن از برترینهای حوزه سیاستهای جمعیتی تقدیر شد.
در این مراسم لوح تقدیر توسط محمدعلی طالبی، استاندار کرمان به امین فخر اهدا شد. این موفقیت ارزشمند حاصل ارزیابی دقیق عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه سیاستهای جمعیتی و اجرای برنامههای مرتبط با جوانی جمعیت در استان کرمان است.
جایزه ملی جمعیت با هدف تکریم فعالان و دستگاههایی که در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گامهای مؤثر برداشتهاند، برگزار میشود. در این ارزیابی، عملکرد درمان تأمین اجتماعی استان کرمان در زمینههایی نظیر ارتقاء خدمات درمانی حمایتگرانه از خانواده، تسهیلات مرتبط با زایمان طبیعی، و اجرای دقیق دستورالعملهای جمعیتی، به عنوان الگویی موفق شناخته شد.
فخر پس از دریافت این تندیس، ضمن تقدیر از همکاری تمامی همکاران حوزه درمان، بیان کرد: این افتخار حاصل تلاش جمعی تمامی کارکنان و کادر درمان تأمین اجتماعی در سراسر استان کرمان است. ما مصمم هستیم با تقویت خدمات درمانی به خانوادهها، گامی مؤثر در جهت تحقق سیاستهای جوانی جمعیت و حمایت از مادران و کودکان برداریم.