
دوره آموزشی دو روزه تحلیل بازارهای جهانی با استفاده از ابزارهای ITC، با هدف ارتقای دانش تخصصی و مهارتهای کاربردی کارشناسان بازرگانی و صادرات شرکتهای تابعه شستا برگزار شد.
به گزارش تامین 24 به نقل از شستا رسانه، سومین دوره آموزشی «تحلیل بازارهای جهانی با استفاده از ابزارهای تحلیل بازار مرکز بینالمللی تجارت ITC» به همت معاونت توسعه کسبوکار بینالملل شستا برگزار شد.
در این دوره 2 روزه، 45 نفر از مدیران و کارشناسان حوزههای بازرگانی، بازاریابی، فروش و صادرات از 30 شرکت تابعه شستا حضور داشته و با آخرین روشها و ابزارهای تحلیل بازارهای بینالمللی آشنا شدند.
مسعود کمالی اردکانی، معاون توسعه کسبوکار بینالملل شستا اظهار داشت: با توجه به رویکرد شستا مبتنی بر کمک به توسعه بینالمللیسازی شرکتهای تابعه، یکی از برنامههای این معاونت در راستای اجرای راهبرد تعیین شده را طراحی و اجرای برنامههای متنوع آموزشی برای توسعه و ارتقای دانش تخصصی نیروهای انسانی حوزه بازرگانی و بینالملل شرکتهای تابعه شستا برشمرد.
وی اضافه کرد: تاکنون بالغ بر یکصد نفر از کارشناسان و مدیران بازرگانی و صادرات از 55 شرکت تابعه صادراتی شستا در این دوره بین المللی شرکت کرده اند. این دوره بخشی از دوره آموزشی جامع تربیت کارشناس صادرات و بازرگانی است که هم اکنون در حال اجراست.
معاون توسعه کسبوکار بینالملل شستا با بیان اینکه این دوره با بهرهگیری از محتوای آموزشی استاندارد یک نهاد تخصصی بینالمللی (ITC) تنظیم شده است تصریح کرد: این دوره آموزشی دورهای کاربردی و تعاملی است و در پایان این دوره ۲۰ ساعته دانشپذیران توانایی خوبی برای تحلیل بازارهای جهانی، تحلیل رقبا و شرایط ورود به بازارهای جهانی را پیدا خواهند کرد. دانش پذیران در پایان دوره مکلف هستند گزارشی تحلیلی از صادرات یک محصول در یک بازار خارجی به زبان انگلیسی ارایه کنند.