گروه تادیکو در سال گذشته با رشد ۲۹.۶ درصدی فروش شیر، ۲۸.۷ درصدی فروش دام و ۵۲ درصدی فروش محصولات لبنی مواجه شد که این رشد همزمان نرخ و مقدار، نشاندهنده تقویت توان تأمین و نفوذ بازار این شرکت ارزیابی شده است.
به گزارش تامین 24 به نقل از شستا رسانه، شرکتهای تابعه گروه سرمایهگذاری کشت و دام و صنایع لبنی (تادیکو) سال گذشته در زمینه فروش شیر 29.6 درصد، فروش دام 28.7 درصد و محصولات لبنی 52 درصد رشد داشتهاند.
در بخش «فروش دام» این رشد شامل ۱۷.۳ واحد درصد افزایش نرخ و ۱۱.۴ واحد درصد افزایش مقدار بوده و در «محصولات لبنی» نیز ۱۳.۹ واحد درصد از رشد مربوط به نرخ و ۱۱.۵ واحد درصد مربوط به حجم فروش است.
تادیکو عمدتاً در قالب مدل B2B فعالیت میکند و فقط سبد «لبنیات» آن ارتباط مستقیم با مصرفکننده نهایی (B2C) دارد؛ بنابراین رشد همزمان نرخ و مقدار در هر دو حوزه نشاندهنده تقویت توان تأمین و نفوذ بازار شرکت است.
مجمع این عملکرد متوازن را نشانه پایداری عملیاتی و اثربخشی راهبردهای گروه دانست و خواستار تداوم سیاستهای قیمتگذاری هوشمند و توسعه بازار برای افزایش سهم تادیکو در زنجیره ارزش شد.