انتصاب سرپرست جدید معاونت خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان
انتصاب سرپرست جدید معاونت خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان
۱۴۰۴/۰۲/۱۱ | ۰۸:۰۲
کد خبر: 21128
به گزارش تامین۲۴ به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، مراسم تودیع و معارفه معاونت خدمات درمانی مدیریت درمان استان روز سهشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور هدایتاله عبدیزاده، مدیر درمان استان، معاونین و روسای ادارات ستادی برگزار شد. در این مراسم، عبدیزاده ضمن تقدیر از خدمات علیرضا کاویان در دوران تصدی این مسئولیت، گفت: دکتر کاویان در مسیر ارتقای سطح خدمات درمانی استان تلاشهای ارزشمندی انجام میدهند و بی تردید یکی از موثرترین افراد در ارتقای خدمات درمانی استان هستند. مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به ملکی شدن بیمارستان امیرکبیر اشاره و بیان کرد: علیرغم اینکه از حدود ۱۰ نفر از کسانی که آماده گرفتن مسئولیت بودند جهت تصدی سرپرستی بیمارستان امیرکبیر دعوت کردیم، بخاطر مشکلات و چالش هایی که بیمارستان داشت کسی حاضر نشد مسئولیت قبول کند و به ناچار با حفظ سمت دکتر کاویان تقبل زحمت کردند. وی افزود: در این مدت ۱۰ ماه خدمات شایسته ای در بیمارستان امیرکبیر صورت گرفت و رضایتمندی بالا رفت که این مرهون زحمات و تلاش دکتر کاویان و همکاران بود. عبدیزاده همچنین با معرفی آرتیکاس یزدانپناه به عنوان سرپرست جدید معاونت خدمات درمانی، گفت: با اتکا به توانمندی علمی و اجرایی دکتر یزدانپناه، شاهد توسعه و ارتقای خدمات بیشتر و رضایتمندی بیمهشدگان خواهیم بود. علیرضا کاویان نیز در این مراسم با قدردانی از حمایتهای مجموعه مدیریت درمان، گفت: خدمت در مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی افتخاری بزرگ است و این خدمت در سنگر دیگری همچنان تداوم خواهد داشت. در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از زحمات کاویان تقدیر به عمل آمد و حکم انتصاب یزدانپناه به وی اعطا شد. قبل از این آرتیکاس یزدانپناه ریاست بیمارستان امیرالمومنین را به عهده داشت.
رشد ۵ درصدی بیماران بستری در بیمارستانهای تأمین اجتماعی قزوینمدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: تعداد بیماران بستری در دو بیمارستان ملکی رازی قزوین و تاکستان در پنج ماهه نخست سال جاری با رشد ۵ درصدی نسبت به سال قبل به ۱۳ هزار و ۲۱۲ نفر رسید.
۴ روز پیش
ارتقای رضایتمندی در بیمارستان شهید املاکی لنگرودرئیس بیمارستان شهید املاکی از رشد بیش از 40 درصدی مراجعین و خدمات ارائه شده در 3 ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و این افزایش را بیانگر افزایش رضایتمندی و حاصل کیفیت و عملکرد مطلوب مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان و بیمارستان شهید املاکی لنگرود دانست.