تامین ۲۴/ دکترسیدتقی نوربخش در این پیام با اشاره به جامعه ٤٢ میلیون نفری مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرده است: آشنایی با دیدگاهها، انتظارات، درخواستها و انتقادات مخاطبان و در مقابل اطلاعرسانی دقیق به آنان در مورد وظایف و مأموریتهای قانونی، ظرفیتها، توانمندیها و شیوههای بهرهمندی از خدمات و نیز چالشها و محدودیتها، نیازمند نظام و سازوکاری دقیق و هدفمند برای برقراری، حفظ و تعمیق ارتباطات با شرکای اجتماعی و نیز مجموعه حوزههای سیاستگذاری، تصمیمگیری و تصمیمسازی کشور است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر نوربخش در ادامه این پیام با اشاره به اینکه برای فائق آمدن بر چالشهای پیشرو، باید از ظرفیتهای موجود حوزه ارتباطات سازمان و ابزارهای مختلف ارتباطاتی، اطلاعرسانی و رسانهای در دسترس استفاده شود، آورده است: تعمیق شناخت و آگاهی عمومی بهویژه گروههای مرجع نسبت به وظایف و مأموریتهای قانونی سازمان و چالشها و محدویتهای پیشروی این حوزه، ماموریت خطیری است که متولی اصلی آن همکاران متخصص، سختکوش و پرتلاش حوزه روابطعمومی و ارتباطات سازمان هستند.
در پیام مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی بر بومی سازی و توجه به ویژگی های خاص این سازمان و جامعه تحت پوشش در برنامه های روابط عمومی تأکید شده و در ادامه آمده است: انتظار از همه فعالان حوزه ارتباطات سازمان این است که همسو با سیاستهای کلی فرهنگی، ارتباطی و اطلاعرسانی سازمان نسبت به بومیسازی این سیاستها متناسب با شرایط و نیازهای مخاطبان در سطوح ملی و استانی توجه کنند و در مسیر شفافسازی اطلاعات، تسهیل پاسخگویی به مراجعان به مراکز بیمهای و درمانی سازمان ، شناسایی موانع ارائه خدمات بهینه به شرکای اجتماعی و همراهی در رفع آنها و برقراری تعامل سازنده با گروههای مرجع نظیر تشکلهای کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی و نمایندگان مردم و نهایتا در تعامل با رسانهها، هوشمندانه، فعال و باانگیزه دوچندان عمل کنند.









