
نگاهی آماری به میزان بازدیدها از نمایشگاه مطبوعات
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات که با شعار «شفافیت، صداقت»، با حضور حدود ۹۰۰ رسانه و در قالب ۶۲۰ غرفه برگزار شد، روز گذشته به کار خود پایان داد.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات که با شعار «شفافیت، صداقت»، با حضور حدود ۹۰۰ رسانه و در قالب ۶۲۰ غرفه برگزار شد، روز گذشته به کار خود پایان داد.
تامین۲۴/ بر اساس آمار منتشرشده توسط روابط عمومی مصلی امام خمینی (ره)، میزان حضور تیمهای رسانهای تصویری داخلی و خارجی برای پوشش اخبار نمایشگاه، پنج درصد بیشتر از سال گذشته عنوان شده است.
همچنین میزان بازدید از نمایشگاه مطبوعات امسال، ۲۰ درصد بیشتر از سال گذشته بوده است.
به گزارش ایسا ، سامانه جامع رصد اخبار میکسنا، تعداد اخبار منتشر شده با کلیدواژه «نمایشگاه مطبوعات» را در ۱۰ روز اخیر، حدود ۱۰ هزار نمایش میدهد.
در نمایشگاه امسال همچنین بیش از ۷۵۰ هزار پیامک خبری و اطلاعرسانی برای غرفهداران و مدیران رسانهها و خبرنگاران ارسال شد.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها ۱۴ تا ۲۱ آبان ماه در مصلای تهران برگزار شد و مراسم اختتامیه عصر روز گذشته با حضور وزیر ارشاد، رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و رییس دفتر رییس جمهور همراه بود که در نهایت با معرفی ایسنا و تسنیم به عنوان غرفههای برتر در حوزه خبرگزاریها به کار خود پایان داد.