تأمین ??/ در این مراسم که با حضور مدیران عامل و معاونین دو مجموعه رایتل و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، مدیر عامل شرکت رایتل با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل لازم است با توجه به پتانسیل های موجود در کشور خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم که در این میان یکی از راه ها، بهره گیری از خدمات شرکت پست است. چرا که این شرکت در سطح تمام کشور به ارایه خدمات می پردازد و میتوان با استفاده از این ظرفیت برای گسترش همکاری های متقابل بهره برد.
به گزارش روابط عمومی رایتل، سید مجید صدری در ادامه ایجاد زیرساخت های مناسب مخابراتی و IT به منظور تسهیل ارائه ی خدمات پستی را از جمله اهداف مورد نظر در تفاهمنامه مذکور دانست و گفت: لازم است در حوزه پست با بهرهگیری از دنیای IT سرویس هایی در فضای مجازی ارائه شود که در این زمینه از شرکت پست خواسته ایم که به زیرساختهای اپراتور سوم اعتماد کرده و از این فضا برای انجام امور خود بهره بگیرد.
مدیر عامل اپراتور سوم در بخش دیگری از صحبت های خود ایجاد و توسعه خدمات نوین پستی را از دیگر موضوعات مدنظر در تفاهمنامه میان دو شرکت دانست و یادآور شد: از دیگر بخشهای این تفاهمنامه آن است که شرکت رایتل خدمات و محصولات ویژهای را به کارمندان و مدیران پستی ارائه کند.
مدیرعامل رایتل در پایان مخاطبان اصلی این تفاهمنامه را مردم، شرکت پست و بخش های ارتباطی کشور از جمله شرکت رایتل برشمرد.
در ادامه مدیر عامل شرکت پست نیز به صحبت پیرامون این تفاهم نامه پرداخت و با اشاره به نامگذاری سال جدید و همکاریهای قدیم پست با رایتل از تلاش برای توسعه این همکاریها خبر داد.
حسین مهری با یادآوری اینکه شرکت پست 17 هزار نقطه تماس شهری و روستایی در اختیار داشته و میتواند خدمات قابل قبولی ارائه دهد، اظهار کرد: شرکت رایتل نیز طی سالهای گذشته خدمات خوبی انجام داده است و جهش های بسیاری از لحاظ زیرساخت و تعداد مشترکان داشته است و برهمین اساس شرکت پست برنامه هایی جهت توسعه همکاری مشترک با رایتل را در دستور کار قرار داده است.
مهری افزود: در تفاهمنامه ای که به امضاء رسید برای توسعه فعالیتها چهار محور اصلی در نظر گرفته شده که از میان آنها سه محور مرتبط با فعالیتها و خدماتی است که شرکت رایتل میتواند به شرکت پست ارائه کند.
مدیر عامل شرکت پست همچنین به زیرمجموعه این سرفصلها اشاره کرد و گفت: شرکت پست هم در شش عنوان خدمات خود به رایتل را توسعه خواهد داد.
وی ادامه داد: بهروزرسانی اطلاعات نشانی مشترکان رایتل با استفاده از بانک اطلاعاتی کد پستی که در اختیار شرکت پست قرار دارد را میتوان از جمله فعالیتهای مشترک میان دو شرکت عنوان کرد.
مدیر عامل شرکت پست همچنین اظهار کرد: در حال حاضر ما 45 میلیون و 300 هزار کد پستی را در اختیار داریم و طی دو سال اطلاعات مربوط به کد پستی 100 درصد اماکن شهری و 60 درصد اماکن روستایی به روزرسانی شده است و تا پایان امسال 100 درصد نقاط روستایی نیز بهروزرسانی خواهد شد که در نهایت کل این اطلاعات در اختیار مشترکان رایتل قرار خواهد گرفت تا آدرس و کد پستی آنها اصلاح شود.
مهری همچنین از ارائه ی خدمات رایتل در باجه های پستی خبر داد و بیان کرد: علاوه بر ایجاد امکان استفاده الکترونیک از خدمات رایتل در باجه های پست، این امکان وجود دارد که فروش محصولات رایتل نیز در دفاتر پستی دنبال شود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود همکاری در انجام اطلاع رسانی های مربوط به شبکه کسب و کار را مورد توجه قرار داده و عنوان کرد: شبکه پستی میتواند در بحث تبلیغات قوی ظاهر شده و بانکهای اطلاعاتی خود را در اختیار شرکت رایتل قرار دهد، چرا که این شرکت در این حوزه از ظرفیت بالایی برای اطلاعرسانی برخوردار است.
مدیر عامل شرکت پست همچنین استفاده از بناهای اختصاصی پست برای استقرار تجهیزات لازم را مورد توجه قرار داده و ادامه داد: شرکت رایتل زیرساختهای منحصر به فردی ایجاد کرده که شرکت پست برای ارائهی خدمات مبتنی بر IT نیازمند این زیرساختهاست و ما امیدواریم کنار شرکت رایتل بتوانیم خدماتی با ارزش افزوده بالا به مردم ارائه کنیم.
شرکت رایتل یکی از شرکت های تبعه هلدینگ ارتباطات نوین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است.