گزارش کارشناسی «ساختار مالکیتی و حاکمیت شرکتی در صندوقهای بازنشستگی» منتشر شد. در این گزارش پیشنهاد شده است، ساختار مالکانه صندوقهای بازنشستگی از قالب «مؤسسه» به قالب «شرکت سهامی عام» تغییر یابد.