در مراسمی با حضور مدیر درمان تأمیناجتماعی استان کردستان، از خدمات دکتر توکلی تقدیر و دکتر حسینی به عنوان سرپرست جدید درمانگاه تأمیناجتماعی مریوان معرفی شد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی کردستان، مراسم تودیع و معارفه رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی مریوان با حضور شیرزاد قادرپوراقدم، مدیر درمان استان، جمعی از مسئولان، کارکنان و کادر درمان این مرکز برگزار شد.
در این مراسم، قادرپوراقدم ضمن قدردانی از تلاشها و خدمات ارزنده دکتر توکلی در دوران مسئولیت ریاست درمانگاه تأمیناجتماعی مریوان، بر نقش مهم مدیران مراکز درمانی در ارتقای کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی بیمهشدگان و تحقق اهداف سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد.
مدیر درمان تأمیناجتماعی استان کردستان همچنین با اشاره به اهمیت تکریم مراجعان و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود در راستای بهبود خدمات درمانی، از خدمات و زحمات دکتر توکلی تقدیر کرد و دکتر حسینی به عنوان سرپرست جدید درمانگاه تأمین اجتماعی مریوان معرفی شد.
حسینی نیز در سخنانی ضمن قدردانی از اعتماد مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کردستان، بر ضرورت همدلی و همکاری کارکنان، ارتقای کیفیت خدمات درمانی و پاسخگویی مناسب به نیازهای بیمهشدگان و مراجعان تأکید کرد.
در پایان این آیین، با اهدای لوح سپاس از خدمات دکتر توکلی تجلیل و حکم انتصاب دکتر حسینی به وی اعطا شد.