در مراسم تودیع و معارفه سرپرست درمانگاه تخصصی تأمیناجتماعی نقده، مدیر درمان آذربایجانغربی با قدردانی از خدمات مدیر پیشین، بر تداوم مسیر خدمترسانی، ارتقای کیفیت خدمات درمانی و استفاده از ظرفیت کارکنان برای پاسخگویی بهتر به بیمهشدگان تأکید کرد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان آذربایجانغربی، در مراسم تودیع و تقدیر از خدمات دکتر محمدرسول علیزاده و معارفه دکتر اکرم خداوردیپور به عنوان سرپرست جدید درمانگاه تخصصی تأمیناجتماعی نقده، میرنادر موسوی، مدیر درمان آذربایجانغربی با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، از تلاشها و خدمات ارزشمند کارکنان این مرکز درمانی قدردانی کرد.
وی با اشاره به نقش مؤثر کارکنان در پیشبرد اهداف سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: سازمان تأمیناجتماعی حاصل تلاش و مجاهدت چندین دهه خدمت صادقانه کارکنانی است که هر یک بخشی از این مجموعه بزرگ را ساخته و برای ارائه خدمات پایدار و باکیفیت به بیمهشدگان و بازنشستگان نقشآفرینی کردهاند.
مدیر درمان تأمیناجتماعی آذربایجانغربی با بیان اینکه جابهجایی مسئولیتها فرصتی برای تداوم مسیر خدمت است، افزود: تغییر مدیران و مسئولان به معنای پایان یک نقش و آغاز نقشی دیگر در مسیر خدمترسانی است و همه ما در پازل بزرگ سازمان تأمین اجتماعی وظیفه داریم در جایگاههای مختلف برای تحقق اهداف سازمان تلاش کنیم.
موسوی ضمن قدردانی از خدمات محمدرسول علیزاده در دوران تصدی مسئولیت درمانگاه تخصصی نقده گفت: ایشان در شرایطی مسئولیت این مرکز را بر عهده گرفتند که مجموعه با چالشها و محدودیتهایی مواجه بود. همچنین در مقاطعی از دوران مدیریت ایشان، کشور شرایط خاص اجتماعی و اقتصادی را تجربه کرد، اما با همراهی کارکنان و تلاش شبانهروزی مجموعه، روند خدمترسانی به بیمهشدگان با قدرت و انسجام ادامه یافت.
وی با اشاره به فضای صمیمی و همدلانه حاکم بر درمانگاه نقده تصریح کرد: آنچه امروز در این مرکز مشاهده کردم، روحیه همکاری، همدلی و تعامل سازنده میان کارکنان بود؛ فضایی که فراتر از یک رابطه اداری، به یک خانواده سازمانی شباهت دارد و همین سرمایه ارزشمند، رمز موفقیت مجموعه در دستیابی به اهداف سازمانی است.
مدیر درمان تأمیناجتماعی آذربایجانغربی در ادامه با تبریک انتصاب اکرم خداوردیپور به عنوان سرپرست جدید درمانگاه تخصصی نقده، اظهار کرد: اطمینان دارم با توانمندی، تجربه و همراهی کارکنان پرتلاش این مرکز، مسیر توسعه و ارتقای خدمات با قدرت ادامه خواهد یافت و اهداف ترسیمشده سازمان محقق خواهد شد.
وی سه محور اصلی فعالیت مراکز درمانی تأمیناجتماعی را «تکریم بیمهشدگان و بازنشستگان»، «ارتقای کیفیت خدمات» و «افزایش بهرهوری» عنوان کرد و گفت: بیمهشدگان، بازنشستگان و خانوادههای آنان ولینعمتان سازمان تأمیناجتماعی هستند و تکریم آنان باید در اولویت نخست همه فعالیتهای ما قرار داشته باشد.
موسوی با تأکید بر اهمیت کیفیت خدمات درمانی افزود: کیفیت خدمات تنها در استانداردهای بالینی خلاصه نمیشود، بلکه رفتار مناسب، احترام به مراجعان و توجه به بازخورد بیماران نیز از مهمترین شاخصهای ارائه خدمات مطلوب است. بهرهگیری از نظرات و پیشنهادهای مراجعان میتواند ما را در اصلاح فرآیندها و ارتقای عملکرد یاری کند.
وی همچنین بهرهوری را یکی از ارکان موفقیت سازمانها دانست و بیان کرد: بهرهوری به معنای کاهش هزینهها نیست، بلکه استفاده بهینه از منابع برای دستیابی به بهترین نتیجه و بالاترین سطح کیفیت خدمات است. این مهم با مشارکت کارکنان و ارائه پیشنهادهای سازنده در حوزههای درمانی و اداری محقق خواهد شد.