مدیر درمان تأمیناجتماعی آذربایجانغربی و فرماندار نقده با بررسی وضعیت خدمات درمانی این شهرستان، بر توسعه امکانات و زیرساختهای سلامت، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی بیمهشدگان و مراجعان تأکید کردند.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان آذربایجانغربی، میرنادر موسوی، مدیر درمان استان، با حضور در فرمانداری شهرستان نقده با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتوگو کرد.
در این نشست، طرفین ضمن بررسی وضعیت خدمات درمانی تأمین اجتماعی در شهرستان نقده، بر ضرورت توسعه و ارتقای خدمات درمانی، بهبود زیرساختهای سلامت و افزایش رضایتمندی بیمهشدگان و مراجعان تأکید کردند.
موسوی در این دیدار با اشاره به اهمیت ارائه خدمات درمانی مطلوب به جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی، گزارشی از اقدامات و برنامههای مدیریت درمان در شهرستان نقده ارائه کرد و گفت: ارتقای کیفیت خدمات، توسعه امکانات درمانی و پاسخگویی مناسب به نیازهای بیمهشدگان از اولویتهای مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان است.
فرماندار شهرستان نقده نیز با قدردانی از خدمات ارائهشده توسط مجموعه درمان تأمیناجتماعی، نقش این سازمان را در تأمین سلامت و رفاه شهروندان مهم ارزیابی و آمادگی فرمانداری را برای همکاری و حمایت از برنامههای توسعهای حوزه درمان اعلام کرد.
در پایان این دیدار، بر تعامل و همکاری مستمر میان مدیریت درمان تأمین اجتماعی آذربایجانغربی و فرمانداری نقده در راستای ارتقای سطح خدمات درمانی و پاسخگویی بهتر به نیازهای مردم تأکید شد.