
مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان گیلان بر اساس آخرین نظرسنجی کشوری، در شاخصهایی چون عملکرد و رفتار کارکنان مراکز درمانی، نحوه فعالیت پزشکان و رعایت حریم خصوصی بیماران، موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی گیلان، در راستای پایش مستمر کیفیت خدمات درمانی و با هدف بهبود سطح رضایتمندی مراجعان، سازمان تأمیناجتماعی کشور در بازه زمانی فروردین لغایت شهریور سال ۱۴۰۴ اقدام به انجام نظرسنجی جامعی در سه محور «نحوه عملکرد پزشک»، «رفتار محترمانه کارکنان» و «رعایت حریم شخصی بیماران» در مراکز درمانی تحت پوشش خود در سراسر کشور کرد.
بر اساس نتایج اعلامشده از سوی اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمیناجتماعی، استان گیلان با عملکردی مطلوب و برجسته، موفق به کسب رتبه دوم کشوری در شاخصهای نظرسنجی شده است. این دستاورد حاصل تلاش جمعی مدیران و کارکنان حوزه درمان تامین اجتماعی استان گیلان در ارائه خدمات درمانی با کیفیت، همراه با احترام و حفظ کرامت مراجعان است.
فرید حبیبی رودسری، مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در این باره بیان کرد: این موفقیت مرهون همت و تعهد تمامی همکاران در بخشهای مختلف درمانی، اداری و پشتیبانی است که با وجدان کاری و روحیه خدمترسانی در جهت جلب رضایت هموطنان تلاش میکنند.
وی افزود: ما همواره بر این باوریم که رضایت بیماران و مراجعان، معیار اصلی ارزیابی کیفیت خدمات ماست و این رتبه، انگیزهای مضاعف برای ادامه مسیر بهبود و ارتقای روزافزون خدمات درمانی در استان خواهد بود.
در این نظرسنجی که با مشارکت گسترده مراجعان انجام شد، استان گیلان در شاخصهایی چون نحوه عملکرد پزشکان(73درصد رضایت کامل و 10درصد رضایت نسبی) برخورد محترمانه کارکنان(80درصد رضایت کامل و 14درصد رضایت نسبی) و رعایت حریم شخصی بیماران(89درصد رضایت کامل و 8درصد رضایت نسبی)، امتیازات بالایی کسب کرده که نشان از توجه ویژه کادر درمان به اصول اخلاق حرفهای و ارتباط مؤثر با بیماران دارد.
این موفقیت در حالی به دست آمده که سازمان تأمین اجتماعی در راستای سیاستهای کلان بهداشت و درمان کشور بر استانداردسازی و بهبود مستمر خدمات تأکید دارد و ارزیابیهای دورهای نظیر این نظرسنجی، نقش مهمی در شناسایی نقاط قوت و زمینههای بهبود ایفا میکند.