
اداره کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست رضایتمندی مخاطبان از خدمات ارائه شده در میز خدمات غیرحضوری را به دست آورد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی کهگیلویهوبویراحمد، بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی انجام شده از مخاطبان در بازه زمانی یکم خرداد 1403 تا پایان آبان ماه 1404 اداره کل تامین اجتماعی استان در میان ادارات کل سراسر کشور موفق به کسب رتبه نخست در زمینه سطح رضایت مندی از خدمات ارائه شده از طریق میز راهنمای خدمات غیرحضوری شده است.
بر این اساس، در محور ارزیابی وضعیت استقرار میز خدمت و آماده سازی فضای مناسب برای بهرهمندی مراجعان از راهنمایی در زمینه خدمات غیرحضوری، اداره کل تامین اجتماعی استان بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده است.
ارزیابی رفتار و عملکرد کارشناسان نیز حاکی از بالاترین سطح رضایت مندی خدمت گیرندگان از نحوه برخورد و عملکرد کارکنان اداره کل و شعب تامین اجتماعی استان است.
در زمینه پاسخ گویی و پیگیری مدیریتی نیز تحلیل نظرسنجی مخاطبان، بالاترین سطح رضایتمندی از میزان دسترسی به روسای شعب و رسیدگی آنها به مشکلات مراجعان را نشان می دهد.
همچنین در ارزیابی تاثیر اطلاعرسانی از طریق رسانه ها، تابلوهای اعلانات، بروشور و ... در آموزش خدمات غیرحضوری، خدمت گیرندگان بالاترین سطح رضایت مندی خود را در مقایسه با سایر استانها اعلام کرده اند.