مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، در راس هیاتی از شعبه تالش بازدید و بر اصلاح و بهبود فرایندها، تکریم بیمهشدگان و تسریع در ارائه خدمات تأکید کرد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی در بازدید نظارتی از شعبه تالش بر رعایت نظم و انضباط اداری، تعامل با شرکای اجتماعی و تکریم آنها تأکید و تصریح کرد: بیمهشدگان، کارفرمایان و بازنشستگان، شرکای اجتماعی و صاحبان این مجموعه هستند و باید از همه دغدغهها و مسائل سازمان آگاه باشند.
وی در جمع همکاران این شعبه با اشاره به تغییرات مدیریتی ایجاد شده در شعبه بیان کرد: تغییر در زندگی و کار، اجتناب ناپذیر است و یکی از رویکردهای مدیریتی برای ایجاد تحول و کارآمدتر کردن سیستم برای استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص و توانمند محسوب میشود.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ادامه داد: همسو با اقدامات تحولی مدیرعامل سازمان، باید اصلاح و بهبود فرایندها را در دستور کار قرار دهیم تا رضایتمندی بیشتر و تسریع در ارائه خدمات حاصل شود.
سرپرست جدید تامین اجتماعی تالش نیز در این بازدید با بیان گزارشی آماری از وجود 8500 بیمه شده اجباری یعنی افزون بر 50 درصد از جامعه 16 هزار نفری بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در شعبه تالش خبر داده و افزود: بیش از ۶۳۰۰ مستمریبگیر، از جمله حدود ۳۸۰۰ بازنشسته، نیز از خدمات این واحد بهرهمند میشوند.
هادی اخوان با اشاره به اینکه حدود 48 هزار نفر از جمعیت شهرستان تالش تحت پوشش این شعبه قرار دارند گفت: ماهانه 85 میلیارد تومان تعهدات به مشمولین حوزه عملکرد ارائه میشود که مجموع این رقم در سالجاری ( لغایت مهرماه و با احتساب مستمری درحال پرداخت ) 600 میلیارد تومان است.