مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در بازدید از مراکز درمانی استان بوشهر از اجرایی شدن طرح توسعه دو بیمارستان حضرت نبی اکرم(ع)عسلویه و مهر برازجان خبر داد.
به گزارش تامین 24 به نقل از روابطعمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، داریوش پناهیزاده که جهت بازدید از مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی به استان بوشهر سفر کرده بود به اتفاق علی فرج زادهها، مدیرکل دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی و نواب دهقان، مدیرعامل شرکت مهندسی انرژی تأمین با حضور در بیمارستانهای حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه، مهر برازجان، سلمان فارسی بوشهر، پلیکلینیک بوعلی کنگان و پلیکلینیک تخصصی شبانهروزی مبعث بوشهر در جریان مشکلات این مراکز قرار گرفت.
پناهی زاده در این بازدید دو روزه، در جلساتی با حضور حمید سیاسی نژاد، مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر و روسای مراکز درمانی راهکارهای حل مشکلات را بررسی و دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در بازدید از مراکز درمانی تامین اجتماعی بوشهر بر ضرورت توسعه فضای فیزیکی بیمارستانهای حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه و مهر برازجان تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه بیمارستانهای تامین اجتماعی عسلویه و مهر برازجان از فضای کافی جهت خدمت رسانی به مراجعین برخوردار نیستند گفت: به منظور گسترش فضای خدمت رسانی طرح توسعه این دو مرکز درمانی که مدتهاست مطرح شده با قید فوریت در دستور کار قرارخواهد گرفت و امیدواریم بتوانیم در سال آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه این دو بیمارستان باشیم.
پناهی زاده در بازدید از بیمارستان سلمان فارسی ضمن توصیه به نگهداشت اصولی از ابنیه و ساختمان و استفاده حداکثری از تجهیزات دستور لازم جهت خرید و نوسازی برخی از تجهیزات پزشکی این مرکز درمانی را صادر کرد.
وی همچنین طرح توسعه اتاق عمل و زایشگاه بیمارستان سلمان فارسی را یکی از نیازهای اساسی این مرکز درمانی دانست و تسریع در انجام این امر را خواستار شد.
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در بازدید از پلیکلینیک تخصصی شبانه روزی مبعث بوشهر گفت: فضای موجود خدمترسانی در این مرکز درمانی متناسب و جوابگوی حجم مراجعین نیست و تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک شرایط بازسازی و ساخت مرکز جدید در مکان فعلی را محقق کنیم.
پناهی زاده بیان کرد: تاکید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی استفاده حداکثری از ظرفیت موجود و بهره وری بیشتر از سرمایه های سازمان در جهت افزایش خدمات دهی به بیمه شدگان و جلب رضایت مندی بیماران است.