نماهایی از فعالیت غرفه سازمان تامین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ را می بینید.
غرفه سازمان تامین اجتماعی در دومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ محل بحث های فنی درباره گسترش خدمات غیرحضوری این سازمان بود.
سازمان تأمین اجتماعی با هدف توسعه فناوری در حوزه خدمات غیرحضوری بیمه ای و درمانی، در دومین روز از نمایشگاه الکامپ مرحله ارزیابی ایدههای منتخب حوزه فناوری را برگزار کرد
در پی چالشهای ناشی از حجم بالای تراکنشهای مالی در شعب سازمان تامین اجتماعی، این سازمان یک سیستم مالی یکپارچه را پیاده سازی کرد
مدیر امنیت شبکه و ارتباطات شرکت مشاوره مدیریت خدمات ماشینی تأمین: تابآوری سایبری و صیانت از دادههای بیمهشدگان از اولویتهای اصلی سازمان تامین اجتماعی است
کارشناسان یکی از علل ناترازی بیمهای را قانون بیمۀ مشاغل سخت و زیانآور میدانند که چون بهدرستی اجرا نمیشود، سوءاستفادۀ منتج به بازنشستگی زودرس اتفاق افتاده است، و حالا ما با پدیدۀ سیاهمویان ِبازنشسته مواجهایم و بازنشستگی افرادی را به نظاره نشستهایم که حتی ازدواج هم نکردهاند.
سازمان تأمیناجتماعی با هدف بهبود خدمات درمانی، اجرای طرح نظام ارجاع داخلی را به صورت پایلوت در استانهای تهران و البرز کلید زد.
نگاهی به تحول آیندهساز سازمان تأمیناجتماعی؛ از جذب سنتی مدیر تا سرمایهگذاری استراتژیک بر استعدادها
به گفته رئیس مرکز آمار، محاسبات و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی، 86 درصد از بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران از خدمات غیرحضوری این سازمان اعلام رضایت کرده اند.
سازمان تأمیناجتماعی، نهادی است حیاتی که سرمایه و امید بیش از ۴۶ میلیون نفر از مردم ایران – شامل کارگران، بازنشستگان و خانوادههایشان – در آن تجمیع شده است. «بدهیهای انباشته دولت» به این سازمان چالش بزرگ و رو به رشد، این صندوق مردمی است که با حق بیمههای کارگران و کارفرمایان اداره میشود تا آیندهای مطمئن برای نیروی کار کشور فراهم آورد.
سازمانها بهویژه در عرصه رفاه و تأمیناجتماعی، همواره بر اهمیت کرامت انسانی بهعنوان محور تحول، پیشرفت و توسعه تأکید دارند. در این میان، سازمان تأمیناجتماعی ایران بهعنوان یک نهاد کلیدی، با اجرای برنامههای تحولمحور، اساس و بنیادهای ارتقای معیشت و رفاه بازنشستگان، مستمریبگیران، بیمهشدگان و جامعه کارفرمایی را فراهم کرده است.
بیمه گری اجتماعی در ایران از قدمتی حدود یکصد ساله برخوردار است و توسعه و تعمیم عمودی و افقی پوشش های بیمه اجتماعی و رشد و نمو نهاد متولی آن به تدریج صورت پذیرفته است.