مدیرکل تأمین اجتماعی کرمانشاه، در جلسه وبکنفرانسی با روسای شعب استان بر اهمیت مدیریت منابع، وصول به موقع مطالبات و ارائه خدمات سریع و بدون وقفه به مخاطبان سازمان تأکید کرد و خواستار پیگیری فوری شعب برای تسهیل فرآیند وصول مطالبات شد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی ادارهکل تأمین اجتماعی کرمانشاه، بعدازظهر روز یکشنبه اسکندر کاکایی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان، با هدف بررسی روند وصول مطالبات سازمان و ارائه خدمات به موقع به مخاطبان جلسهای غیرحضوری و بهصورت وبکنفرانس با روسای شعب برگزار کرد.
کاکایی در این جلسه بر اهمیت مدیریت منابع و وصول به موقع مطالبات تأکید کرد و گفت: تأمین منابع مالی، شرط اصلی ارائه خدمات مطلوب و بدون وقفه به مخاطبان تأمین اجتماعی است.
وی افزود: با هماهنگی شعب، تلاش میکنیم مشکلات احتمالی در ارائه خدمات کاهش یابد و رضایت بیمهشدگان و بازنشستگان افزایش پیدا کند.
مدیرکل تأمین اجتماعی کرمانشاه با ارائه راهکارهایی برای تسهیل فرآیند وصول مطالبات خواستار اقدامات فوری شعب برای پیگیری مطالبات سازمان شد.
وی تأکید کرد: بیش از 22 هزار کارگاه فعال در سطح استان کرمانشاه داریم و هدف اصلی ما ارائه خدمات به موقع و بدون وقفه به مخاطبان است بطوریکه هیچ مشکلی از بابت منابع مالی، ارائه خدمت را مختل نکند.
کاکایی همچنین بر اهمیت نظارت مستمر و گزارشدهی دقیق در شعب برای پایش وصول مطالبات تأکید کرد و افزود: پیگیری مستمر، هماهنگی واحدها و استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات از جمله عوامل کلیدی برای تحقق این هدف است.
در پایان جلسه، مدیرکل تأمین اجتماعی از تلاشهای روسای شعب و پرسنل واحدهای اجرایی در صف تقدیر و بر استمرار این جلسات برای بررسی مسائل و مشکلات عملیاتی تأکید کرد.