بیمارستان تامین اجتماعی رازی قزوین؛ الگویی موفق در جلب رضایت بیماران
بیمارستان تامین اجتماعی رازی قزوین؛ الگویی موفق در جلب رضایت بیماران
۱۴۰۴/۰۲/۰۹ | ۰۷:۵۷
کد خبر: 21173
به گزارش تامین۲۴ به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین، سجاد سنگسری ضمن تقدیر از تلاشهای کادر درمان بیمارستان رازی بیان کرد: در مقایسه با سایر بیمارستانهای تامین اجتماعی کشور، این مرکز درمانی خدمات بسیار با کیفیتی ارائه می دهد و میزان رضایتمندی بیماران از عملکرد کادر درمان بسیار بالاست. وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اطلاع رسانی نکات مثبت دستگاه های اجرایی و امید آفرینی و جهاد تبیین افزود: گفتگو و ارتباط موثر با مردم در کنار ارائه خدمات با کیفیت درمانی اهمیت ویژه ای دارد. رییس مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار وضعیت کنونی کشور را حساس توصیف کرد و گفت: با همدلی و وفاق می توانیم از شرایط بحران عبور کنیم. سنگسری بیان کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به تبع آن مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سطح سیاستگذاری و کلان برنامههای موثری را تدوین کردهاند، امید است ثمرات آن در سال جاری و سالهای آینده در زندگی مردم و بیمهشدگان تامین اجتماعی نمایان شود. مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین نیز گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که این مدیریت با داشتن ۲ بیمارستان و ۸ درمانگاه ملکی به بیمهشدگان خدمات درمانی ارائه می دهد. کامبیز شقاقی ضمن اشاره به کسب رتبه درجه یک بیمارستان رازی در ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت بهداشت و درمان گفت: ضریب اشغال تخت این بیمارستان ۷۴.۷ درصد و تعداد بیمه شدگانی که در درمانگاه تخصصی سرپایی توسط پزشکان عمومی و متخصص مورد معاینه قرار گرفته اند، ۴۴۰ هزار و ۹۲۰ نفر بوده است و در این مرکز ۱۴ هزار و ۱۴۴ بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفتند. وی درپایان افزود: مدیریت درمان با توجه به مد نظر قراردادن برنامه هفتم توسعه و تهیه برش استانی نسبت به تدوین برنامه های عملیاتی مرتبط اقدام کرده است. در حاشیه این مراسم مشاور وزیر با پرسنل و پرستاران این مرکز دیدار کرد و ازمشکلات صنفی آنان مطلع شد.
رشد ۵ درصدی بیماران بستری در بیمارستانهای تأمین اجتماعی قزوینمدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: تعداد بیماران بستری در دو بیمارستان ملکی رازی قزوین و تاکستان در پنج ماهه نخست سال جاری با رشد ۵ درصدی نسبت به سال قبل به ۱۳ هزار و ۲۱۲ نفر رسید.
۴ روز پیش
ارتقای رضایتمندی در بیمارستان شهید املاکی لنگرودرئیس بیمارستان شهید املاکی از رشد بیش از 40 درصدی مراجعین و خدمات ارائه شده در 3 ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و این افزایش را بیانگر افزایش رضایتمندی و حاصل کیفیت و عملکرد مطلوب مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان و بیمارستان شهید املاکی لنگرود دانست.