تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از مشاوران سامانه صدای مشاور
تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از مشاوران سامانه صدای مشاور
۱۴۰۴/۰۲/۱۰ | ۱۹:۴۵
کد خبر: 21124
به گزارش تامین۲۴ به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه بازدید از مرکز مشاوره دولتی فجر و عرض خداقوت و تبریک این روز به همکاران این مرکز، گفت: برخی از فعالیتها فقط در تخصص سازمان بهزیستی است و توسط نیروهای حرفهای این سازمان انجام میگیرد و هیچ سازمان دیگری تجربه انجام آن کارها را ندارد. از جمله این فعالیتها، مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و اورژانس اجتماعی خط ۱۲۳ است. مهدی برجی افزود: مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ یکی از فعالیتها و خدماتی است که فقط توسط سازمان بهزیستی ارائه و منجر به توانمندسازی افراد در زندگی و درنهایت ارتقای کیفیت زندگی در جامعه میشود. ارائه مشاوره صحیح بر روی نگاه فرد به زندگی بسیار تاثیرگذار خواهد بود و نقش بسزایی در ارتقای کیفیت زندگی فردی و اجتماعی ایفا میکند. مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه روانشناسان در حل مسئله و جلوگیری از تبدیل شدن یک مسئله به بحران نقش بسزایی ایفا میکنند، گفت: گاهی به دلیل عدم برخورداری فرد از خدمات مشاوره، یک مسئله به مشکل و درنهایت به بحران تبدیل میشود. زیرا مغز انسان بههنگام برخورد با مشکلاتی که فشار روانی زیادی در پی دارد، درگیر پردازش هیجانات زیادی خواهد شد و فرد نمیتواند از ظرفیت مغز خود برای حل مشکلات استفاده کند، در این شرایط است که استفاده از خدمات مشاوره اهمیت زیادی پیدا میکنند.
رشد ۵ درصدی بیماران بستری در بیمارستانهای تأمین اجتماعی قزوینمدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: تعداد بیماران بستری در دو بیمارستان ملکی رازی قزوین و تاکستان در پنج ماهه نخست سال جاری با رشد ۵ درصدی نسبت به سال قبل به ۱۳ هزار و ۲۱۲ نفر رسید.
۴ روز پیش
ارتقای رضایتمندی در بیمارستان شهید املاکی لنگرودرئیس بیمارستان شهید املاکی از رشد بیش از 40 درصدی مراجعین و خدمات ارائه شده در 3 ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و این افزایش را بیانگر افزایش رضایتمندی و حاصل کیفیت و عملکرد مطلوب مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان و بیمارستان شهید املاکی لنگرود دانست.