پاسخگویی مستقیم مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به درخواستهای مردمی در سامد
پاسخگویی مستقیم مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به درخواستهای مردمی در سامد
۱۴۰۴/۰۲/۱۵ | ۱۰:۵۲
کد خبر: 20991
به گزارش تامین۲۴ به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی، محمود حسینآبادی با اشاره به اهمیت این اقدام گفت: برقراری ارتباط مستقیم با مردم از طریق سامانه سامد، زمینهای مؤثر برای شنیدن دغدغههای جامعه و پیگیری مطالبات آنان فراهم میکند. این روند در ادامه سیاستهای شفافسازی، افزایش رضایتمندی عمومی و تسریع در رسیدگی به امور انجام شده است. وی با تأکید بر نقش ارتباط مستقیم در ارتقاء کیفیت پاسخگویی بیان کرد: در بازخوردهای دریافتشده از سوی سامانه سامد، میزان رضایتمندی مراجعین از پاسخگویی بهزیستی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۸۶ درصدی همراه بوده که نشاندهنده اثربخشی عملکرد، پاسخگویی دقیق و تعامل سازنده با مردم است. مدیرکل بهزیستی استان افزود: تماسهای مردمی از سوی اپراتورها ثبت و دستهبندی و متناسب با نوع درخواست، به معاونتها و واحدهای تخصصی ارجاع داده میشود تا در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و نتیجه آن به متقاضی اعلام شود. وی با اشاره به محورهای پرتکرار درخواستهای مردمی گفت: بیشترین مطالبات مردم در حوزههایی چون کمکهای مالی، تأمین مسکن، اشتغال، لوازم کمک توانبخشی، و کمکهزینه پرستاری مطرح و دستورات لازم برای پیگیری تخصصی و رسیدگی مؤثر صادر شد. حسینآبادی در پایان گفت: افزایش سطح رضایتمندی، تقویت ارتباط دوسویه با مردم و پاسخگویی مبتنی بر کرامت انسانی، از اولویتهای راهبردی بهزیستی استان است و این مسیر با جدیت ادامه خواهد یافت.
رشد ۵ درصدی بیماران بستری در بیمارستانهای تأمین اجتماعی قزوینمدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: تعداد بیماران بستری در دو بیمارستان ملکی رازی قزوین و تاکستان در پنج ماهه نخست سال جاری با رشد ۵ درصدی نسبت به سال قبل به ۱۳ هزار و ۲۱۲ نفر رسید.
۳ روز پیش
ارتقای رضایتمندی در بیمارستان شهید املاکی لنگرودرئیس بیمارستان شهید املاکی از رشد بیش از 40 درصدی مراجعین و خدمات ارائه شده در 3 ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و این افزایش را بیانگر افزایش رضایتمندی و حاصل کیفیت و عملکرد مطلوب مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان و بیمارستان شهید املاکی لنگرود دانست.