دیدار مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با نماینده و فرماندار لنگرود
دیدار مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با نماینده و فرماندار لنگرود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸ | ۱۱:۰۴
کد خبر: 20554
به گزارش تامین۲۴ به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، در این نشست سازنده که با هدف بررسی راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات درمانی در شهرستان لنگرود برگزار شد، طرفین به بحث و تبادل نظر درباره مسائل مربوط به بیمارستان شهید املاکی و درمانگاه تامین اجتماعی لنگرود پرداختند. مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در این دیدار با اشاره به سیاستهای سازمان تامین اجتماعی در جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمهشدگان، توسعه و تجهیز بیمارستان شهید املاکی لنگرود را گامی مهم برای تامین نیازهای درمانی بیمه شدگان شرق گیلان دانست و بر برنامههای در دست اجرا برای بهبود زیرساختها، توسعه مراکز درمانی و افزایش دسترسی بیمهشدگان به خدمات تخصصی تاکید کرد. فرید حبیبی رودسری بیان کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با همکاری نمایندگان مجلس و مسئولان استانی، تمام تلاش خود را برای رفع چالشهای موجود در حوزه درمان به کار خواهد بست تا مردم استان بتوانند از خدمات درمانی باکیفیتتری بهرهمند شوند. نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از تلاشهای مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در جهت ارائه خدمات به بیمهشدگان تقدیر و بر ضرورت تسریع اجرای پروژههای توسعهای و رفع کمبودهای تجهیزاتی و نیروی انسانی بویژه پزشک متخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: تامین نیازهای درمانی مردم بویژه در مناطق دور از مرکز استان باید در اولویت باشد، مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با احداث بیمارستان شهید املاکی و تجهیز آن به امکانات پیشرفته، توانسته است بخوبی مسئولیت خود را در قبال مسائل درمانی بیمه شدگان و مردم منطقه ایفا کند. لاهوتی، افزود: با همراهی کلیه مسئولان استانی و شهرستانی، در کنار مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان برای پیشبرد اهداف و برنامه ها خواهیم بود.
رشد ۵ درصدی بیماران بستری در بیمارستانهای تأمین اجتماعی قزوینمدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: تعداد بیماران بستری در دو بیمارستان ملکی رازی قزوین و تاکستان در پنج ماهه نخست سال جاری با رشد ۵ درصدی نسبت به سال قبل به ۱۳ هزار و ۲۱۲ نفر رسید.
۳ روز پیش
ارتقای رضایتمندی در بیمارستان شهید املاکی لنگرودرئیس بیمارستان شهید املاکی از رشد بیش از 40 درصدی مراجعین و خدمات ارائه شده در 3 ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و این افزایش را بیانگر افزایش رضایتمندی و حاصل کیفیت و عملکرد مطلوب مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان و بیمارستان شهید املاکی لنگرود دانست.