تامین ۲۴/اثر ارسالی روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بخش مسابقه، رشته بخش ویژه (اقتصاد مقاومتی) شاخه مدیریت مصرف (اصلاح الگوی مصرف) به عنوان "اثر اول" انتخاب و شایسته دریافت "شاهین طلایی" شد. هوشمند سفیدی رئیس جشنواره برترینهای تبلیغات ایران در سخنانی برگزاری این جلسه را فرصت مناسبی برای گفتوگو و ایجاد فرهنگ خواند و اظهار امیدواری کرد: آثار این جشنواره در ارتقای کیفیت تبلیغات مؤثر باشد. وی با اشاره به استقلال در داوری گفت: داوری ما بیطرفانه و همسو با قوانین شکل گرفت. ما امسال هیأت منصفه و هیأت نظارتی را به وجود آوردیم که برای تأیید سلامت و صلاحیت هیئت داوری تشکیل شد.
به گزارش پایگاه خبری فولاد مبارکه ، رئیس جشنواره برترینهای تبلیغات ایران اظهار کرد: حمایت نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی تحول دیگری بود که در این دوره شکل گرفته بود. ما امسال منشور اخلاقی داوری را تدوین کردیم و هیچ اسپانسری را در بخش مسابقه قبول نکردیم. وی در ادامه با اشاره به شاخصهای ارزیابی تصریح کرد: شاخصهای ارزیابی این دوره از مسابقات، همسو با شاخصهای جهانی بود. امسال ما شاهد حضور افراد بیشتری در مسابقه بودیم و حضور شرکتهای تبلیغاتی ۱۰ برابر افزایش یافت. سفیدی با اشاره به اینکه آیا در دوره رکود باید هزینه تبلیغات کاهش پیدا کند، گفت: به دلیل اینکه ما در دوره رکود هستیم، هزینه تبلیغات را کاهش میدهیم؛ اما این امر شیوه مطلوبی نیست، زیرا در دوران رکود شرکتها میتوانند شکوفا شوند و به مخاطبان اعتماد دهند و در این زمینه باید سرمایه گذاریهای زیادی انجام شود. وی افزود: رویکرد ما خلاقیت، اثربخشی و حق انتخاب مشتری است.اختتامیه نمایشگاه صندوق های بازنشستگی باحضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر دیروز ۲۶ بهمن ماه در مصلی تهران برگزار شد.
گزارشهای رسمی داخلی گویای آن است که در ایران ۵۸ درصد اشتغال غیر رسمی است. اما بر اساس گزارشهای سازمانهای بینالمللی، این آمار به مراتب فراتر بوده و به ۷۵ تا ۸۵ درصد بازار کار میرسد. در بازار پول، سرمایه، ارز، کالا و تجارت خارجی نیز اوضاع از بازار کار هم بدتر است.