بیمارستان حضرت معصومه (س) مدیریت درمان تأمیناجتماعی کرمانشاه یکی از قطب های موالید در این استان به شمار می رود و حدود یک سوم موالید کرمانشاه در آن انجام می شود
ضریب اشغال تختهای مراکز درمانی تأمین اجتماعی کرمانشاه به ۷۵.۳ درصد رسید؛ رقمی بالاتر از میانگین کشوری که به گفته مدیر درمان استان، نشانه اعتماد مردم به این خدمات است.