printlogo


فرماندار مهران:
گسترش خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی، سبب افزایش رضایت بیمه‌شدگان است
گسترش خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی، سبب افزایش رضایت بیمه‌شدگان است
کد خبر: 60360 تاریخ: 1399/4/17 16:16
فرماندار مهران خدمات سازمان تامین اجتماعی در حوزه غیرحضوری را گامی مثبت در جهت رضایت‌مندی بیمه شدگان دانست.

تامین 24 / قاسمی در این دیدار اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و لزوم جلوگیری از مراجعه غیرضروری، اقدام سازمان تامین اجتماعی در جهت گسترش خدمات غیرحضوری، گامی درجهت تکریم ذی‌نفعان، رعایت حقوق شهروندی و قطع زنجیره کرونا است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، فرماندار شهرستان مهران خدمات درمانی تامین اجتماعی به بیمه شدگان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری است.

 

وی در ادامه از ایجاد درمانگاه در شهرستان مهران استقبال و بیان کرد: آماده هرگونه همکاری با پروژه درمانگاه در شهرستان مهران هستیم.

 

وی افزود: مردم شهید پرور مهران حق بزرگی بر گردن نظام دارند و ایجاد درمانگاه در این شهرستان، مطالبه به‌حق مردم این دیار است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه کلنگ درمانگاه  شهرستان مهران در سال 97 زده شد، اظهار کرد: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مهران در ابتدای سال 97 کلنگ‌زنی شد.

 

دکتر کریم لاله‌ماژین تصریح کرد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت 2317 مترمربع و زیر بنای 2500 متر در سه طبقه در حال ساخت است و تاکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی از همکاری مسئولان محلی در راستای حمایت از این پروژه درمانی قدردانی کرد.

لینک مطلب: http://tamin24.ir/News/60360.html