printlogo


کاهش مراجعه حضوری هدف راهبردی تامین‌اجتماعی است
کاهش مراجعه حضوری هدف راهبردی تامین‌اجتماعی است
کد خبر: 60286 تاریخ: 1399/4/10 14:54
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تسریع و سهولت در امر خدمت‌رسانی و همچنین جلب رضایت حداکثری مردم و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، خدمات این سازمان به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان عرضه می‌شود.

تامین 24 / مقصود مقدمی‌کیا با اشاره به خدمات سامانه غیرحضوری تامین اجتماعی افزود: خدمات سابقه‌ای دفترچه‌های تامین اجتماعی، حمایت‌های کوتاه مدت، بازرسی و بخشی از خدمات ثبت‌نام کارفرمایان و بیمه شدگان از طریق این سامانه امکان‌پذیر است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی ادامه داد: همچنین خدمات ارسال لیست حق بیمه، مطالبه‌های کارگاهی، مستمری و چندین خدمات مرتبط با تأمین اجتماعی در این سایت قابل دریافت است.

 

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین جهت دریافت تعهد کسر اقساط  نیازی به مراجعه حضوری به شعب نبوده و سامانه غیر حضوری سازمان به نشانی Eservices.tamin.ir  تعهد کسر اقساط  و کدپیگیری را صادر می‌کند.

 

مقدمی‌کیا تاکید کرد: متقاضیان برای ادامه می‌توانند با مراجعه به بانک و ارائه کد پیگیری سایر مراحل بانکی را انجام دهند.

 

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند در همه ساعات شبانه روز با مراجعه به سایت الکترونیکی https:// eservices.tamin.ir از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.

 

وی بیان کرد: همچنین اپلیکیشن /mytamin/ قابل دریافت از سایت سازمان تأمین اجتماعی است و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی است.

 

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: سامانه ۱۴۲۰ این اداره کل نیز به ‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه مشاوره‌های لازم به متقاضیان است و در صورت بروز مشکل راهنمایی‌های لازم ارائه می‌شود.

 

مقدمی‌کیا اظهار داشت: الکترونیکی کردن خدمات و کاهش مراجعه‌های حضوری از جمله اهداف و برنامه‌های مهم تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی است.

لینک مطلب: http://tamin24.ir/News/60286.html