printlogo


قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:
هنوز موفق به تحقق اهداف و افزایش رضایتمندی مردم نشده‌ایم
هنوز موفق به تحقق اهداف و افزایش رضایتمندی مردم نشده‌ایم
کد خبر: 48635 تاریخ: 1398/8/26 10:59
قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با تغییر دیدگاه‌ها و اصلاح ساختار برای پیشرفت و تحول سازمان تامین اجتماعی در حوزه فن‌آوری اطلاعات تلاش می‌کنیم تا مردم برای دریافت خدمات از این سازمان کمترین نیاز را به مراجعه حضوری در شعب داشته باشند.

تامین 24 /محمدحسن زدا در جلسه مسئولان فن‌آوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: برای انسجام و هماهنگی حداکثری در حوزه فن‌آوری اطلاعات نیازمند کار بیشتری هستیم و با وجود تلاش‌های گسترده صورت گرفته و هزینه‌های انجام شده، هنوز موفق به تحقق اهداف و افزایش رضایتمندی مردم نشده‌ایم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، وی با تأکید بر اینکه مدیران و همکاران حوزه فن‌آوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی برای پیشبرد کارها و تحقق برنامه‌ها درحال تلاش هستند، افزود: هماهنگی بین بخشی و رفع کاستی‌های این حوزه نیازمند ارتقاء است و دفتر فن‌آوری اطلاعات و شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین بایستی با هماهنگی بیشتری فعالیت‌ها را انجام دهند.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین بایستی در موارد لازم به مدیریت سازمان مشاوره دهد و فعالیت این شرکت و تعامل با سازمان در بستر قانونی و با هماهنگی دفتر فن‌آوری اطلاعات انجام شود.

وی افزود: اولویت اول ما در سازمان تامین اجتماعی باید تغییر نگاه در حوزه آی تی باشد و شرکت خدمات ماشینی تامین و دفتر فن‌آوری اطلاعات نیز در مسیر صحیح فعالیت کنند.

مهندس علی معیری مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت: در حوزه آی تی نیازمند همکاری بیشتر با سایر واحدهای سازمان هستیم.

وی افزود: نقشه جامع فن آوری اطلاعات از نیازهای جدی سازمان است و تمام فعالیتها در حوزه آی تی سازمان تامین اجتماعی، باید از مسیر دفتر فن‌آوری اطلاعات انجام شود.

معیری اظهار داشت: در سازمان تامین اجتماعی نیازمند توجه بیشتر به حوزه آی تی هستیم. دفتر فن‌آوری اطلاعات تمامی فعالیت‌ها را با هماهنگی مدیریت ارشد سازمان انجام داده است و بدون تردید هزینه کرد در این حوزه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سازمان و بهبود و ارتقاء کارکرد سازمان می‌شود.

وی با بیان اینکه کار کردن در حوزه آی تی بسیار سخت و پیچیده است، اظهار امیدواری کرد تا با حضور و حمایت مدیریت ارشد سازمان، شاهد تحول اساسی در این حوزه باشیم.

دکتر محمد مهدی سپهری مدیر عامل شرکت خدمات ماشینی تامین نیز در ادامه این جلسه گفت: به عنوان مجموعه ای از سازمان تامین اجتماعی، باید پاسخگوی مردم باشیم.

وی افزود: شرکت خدمات ماشینی تامین باید خدمات را به خوبی و از مسیر صحیح انجام دهد.

سپهری تاکید کرد: حق مردم و بیمه شدگان است که همانند سایر سازمانها و حتی بهتر از دیگر ارگانها، خدمات آی‌تی را از این سازمان دریافت کنند.

لینک مطلب: http://tamin24.ir/News/48635.html