ارائه خدمات شایسته به بیمه شدگان هدف اصلی حوزه درمان تامین اجتماعی است

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی گفت: ارائه خدمات شایسته و درخور شان به بیمه شدگان، هدف اصلی حوزه درمان تامین اجتماعی است.

تامین 24 / دکتر فرزاد فیروزی در جلسه شورای اداری گفت: راه نجات سازمان تامین اجتماعی در تعامل خوب با بیمه شدگان است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فیروزی افزود: آینده سازمان تامین اجتماعی و افق این سازمان به این بستگی دارد که بیمه شدگان، کارگران و کارفرماها که صاحبان اصلی سازمان هستند، مطلع و توجیه باشند و قدرت‌شان را برای پیشبرد اهداف سازمان در اختیار آن قرار دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: بایستی بین سازمان و صاحبان اصلی‌اش وفاق موجود افزایش یابد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پاشنه آشیل این سازمان مناطق محروم است، تاکید کرد: کارگران و قشر ضعیف جامعه امید سازمان هستند و کارکنان تامین اجتماعی باید با بیمه شدگان مدارا کرده و برخوردهای منعطف و ملایم داشته باشند و بیمه شدگان نیز به نوبه خود به سازمان برای پیشبرد اهدافش کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ در مجموع 2 میلیون و ۲۰۰ هزار رکورد خدمت را تولید کردیم، بیان کرد: همچنین 2 میلیون و ۴۰۰ هزار خدمت را نیز خریداری کردیم که در مجموع ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خدمت به مردم ارائه شده است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان‌جنوبی ادامه داد: در سال گذشته افزون‌بر ۶۶ میلیارد تومان در تولید خدمت و ۱۲۶ میلیارد تومان در خرید خدمت اعتبار هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود امسال این اعتبار هزینه شده به بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان برسد.

 

دکتر فیروزی با بیان اینکه اکثر بیمه شدگان استان از نوع قشر ضعیف و آسیب‌پذیر هستند، افزود: درمان رایگان برای این افراد یک جنبه افزایش تاب‌آوری در بحران‌های اقتصادی دارد و از آنجایی که خراسان‌جنوبی یک استان محروم است، تکلیف بیشتری در بخش درمان مستقیم داریم.


ارسال نظر

captcha