تاکید بر خدمات غیرحضوری در جلسه اداره کل تامین اجتماعی کرمانشاه

نشست دوره‌ای شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی کرمانشاه و با دستور کار تمهیدات مقابله با کرونا ویروس برگزار شد.

تامین 24 / حمیدرضا قاسمی، مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه، تامین اجتماعی را همراه و پشتیبان جدی سایر دستگاه‌ها، خصوصا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی اصلی اشتغال در استان  قلمداد کرد و افزود: ما از هرگونه طرح و برنامه‌ای که تولید و اشتغال در استان را به دنبال داشته باشد استقبال خواهیم کرد و متولیان اصلی اشتغال در استان  را در امر اشتغالزایی و رونق تولید با هدف جهش تولید در استان همراهی خواهیم کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به شیوع گسترده کرونا ویروس، استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان را یادآور شد و اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان و کشور، سازمان تامین اجتماعی تسهیلات و تمهیدات خاصی را جهت کمک به بیمه شدگان و کارفرمایان متضرر از شیوع کرونا اندیشیده است؛ سازمان تا پایان اردیبهشت ماه سال 1399 بسیاری از دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های اداری در خصوص نحوه پرداخت لیست حق بیمه، صدور و تمدید دفترچه درمانی، کمیسیون‌های پزشکی، درخواست بازنشستگی، بیمه بیکاری، استراحت پزشکی و سایر کمک‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را از حالت عادی خارج کرده و گام‌های بلندی را در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در استان با ارایه خدمات غیر حضوری از طریق سایت eservices.tamin.ir برداشته است.

 

دکتر حسن عزیزی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تشکر از همکاری و همدلی تامین‌اجتماعی با دستگاه متبوعش، میزان کل کمک دولت به کارفرمایان و بیمه شدگان زیان دیده از شیوع کرونا در استان را جمعا 680 میلیارد تومان اعلام کرد که بر اساس بانک اطلاعاتی ثبت‌نام شدگان کارگر و کارفرما در سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری و اعلام خواهد شد.

 

در پایان هر کدام از دستگاه‌های زیرمجموعه به بیان عملکرد خود در خصوص نحوه مقابله و مواجه با کرونا ویروس پرداختند.


ارسال نظر

captcha