سازمان تأمین اجتماعی خدمات شایسته‌ای در بخش درمان ارائه می‌کند

مدیر کل بازرسی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی خدمات شایسته‌ای در بخش درمان ارائه می‌کند، گفت: گسترش ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک علاوه بر رفاه و رضایت مخاطبان، سبب شفافیت و کاهش سوء‌استفاده‌های احتمالی خواهد شد.

تامین 24 / دده‌ جانی در این دیدار گفت: سازمان تأمین اجتماعی با ارائه خدمات درمانی رایگان و مناسب به بیمه شدگان خود کارهای ارزنده‌ای در حمایت سلامت جسمی و روانی نیروی کار انجام داده است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی خدمات نوین این سازمان را گام مهمی در کاهش مراجعه و افزایش رضایت‌مندی مخاطبان خود ارزیابی کرد و گفت: گسترش ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک علاوه بر رفاه و رضایت مخاطبان موجب شفافیت و کاهش سوءاستفاده‌های احتمالی خواهد شد.

 

دده جانی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات مدیریت درمان استان افزود: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی در دوران شیوع کرونا عملکرد مناسبی داشتند و  کارکنان این سازمان با از جان گذشتگی در خدمت بیماران بودند.

 

دکتر صادق اسنعیل‌زاده، مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه به عنوان تنها بیمارستان ملکی سازمان در استان اقدام به پذیرش و بستری بیماران کرونایی کرده است.

 

وی گفت: در حال حاضر یکی از بخش‌های داخلی، یکی از بخش‌های ICU و بخش تحت نظر اورژانس جمعا به تعداد 56 تخت بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص دارد.

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: سازمان تأمین اجتماعی طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی را در زمینه گسترش خدمات غیر حضوری انجام داده است.

 

وی افزود: حذف تاریخ اعتبار از دفترچه‌های درمانی، طرح حذف دفترچه‌های کاغذی و نسخه الکترونیک، روش‌های نوبت‌دهی غیرحضوری، دریافت استحقاق درمان و غیره از جمله خدمات نوین سازمان است که امیدواریم سبب افزایش رضایت‌مندی شده و سهولت دسترسی بیمه شدگان به خدمات سازمان را فراهم آورد.


ارسال نظر

captcha