تاکید بر ارائه خدمات غیرحضوری در واحدهای تامین اجتماعی قزوین

نشست مشترک مدیر کل تامین اجتماعی قزوین با مدیران عامل کارگزاری‌های رسمی استان برگزار شد.

تامین 24 / سیروس نصیری در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت بهینه سازی فرهنگ تعامل و همدلی بین شعب و کارگزاری‌های استان از آنان به عنوان بازوان توانمند اجرایی سازمان در اخذ رضایت مخاطبان یاد کرد و گفت: تکریم واقعی ارباب رجوع و پاسخگویی مطلوب در سطح کارگزاری‌های استان به جد صورت گرفته و امید است با هم‌افزایی افزون‌تر درون‌سازمانی و کارگزاری‌ها، ارائه خدمات به ویژه تعهدات غیر حضوری در شرایط کنونی جامعه سهل‌تر ارائه شود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، نصیری ضمن تاکید بر ضرورت برپایی نشست‌های تعاملی و هم‌اندیشی با کارگزاران در مسیر برطرف کردن مشکلات دوسویه تصریح کرد: حذف تامین اعتبار از دفاتر درمانی از اقدامات مهم سازمان برای کاهش مراجعه به شعب و کارگزاری‌ها است.

 

وی افزود: استان قزوین با 8 شعبه اصلی، 7 شعبه اقماری، 8 کارگزاری اصلی و یک کارگزاری اقماری مشغول به ارائه خدمات و تعهدات بیمه‌ای خود به جمعیت 64 درصدی تحت پوشش استان صنعتی قزوین با 74 هزار خانوار مستمری بگیر است.


ارسال نظر

captcha