سمساری در بازدید از شعبه 3 تبریز اعلام کرد؛

توسعه خدمات غیرحضوری، ضرورت اجتماعی

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی به همراه جمعی از کارشناسان از روند طرح پرونده الکترونیک در شعبه 3 تبریز بازدید کرد.

 

تامین 24 / جعفر سمساری در این بازدید با تأکید بر ضرورت دقت و صحت در اجرای طرح، پرونده الکترونیک را زیرساخت توسعه خدمات غیرحضوری دانست و تصریح کرد: با تکمیل این طرح، ضمن صیانت مطلوب‌تر از اسناد و مدارک، شاهد تسهیل و روانسازی امور و کوتاه شدن گردش کار خواهیم بود.

 

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی توسعه خدمات غیرحضوری را یک نیاز اجتماعی و مطالبه عمومی دانست و اذعان داشت: همگام با توسعه دولت الکترونیک و گسترش فناوری اطلاعات در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، ارائه خدمات غیرحضوری به ذی‌نفعان ضروری است و در این راستا اقدامات مهمی در سازمان تأمین اجتماعی طی سال‌های اخیر محقق شده و امید است با تکمیل زیرساخت‌ها و رفع ایرادات احتمالی، تحولی بزرگ در نحوه خدمت رسانی در سطح سازمان تأمین اجتماعی رقم خورد.

 

وی، اطلاع رسانی خدمات از طریق سامانه پیامکی را از جمله اقدامات اخیر سازمان تامین اجتماعی در راستای رضایتمندی مخاطبان دانست و تصریح کرد: اطلاع از حقوق متقابل و حق بیمه‌های پرداختی از حداقل انتظارات مخاطبان بوده است که خوشبختانه عملیاتی شده و در حال حاضر هم‌زمان با ارسال لیست حق بیمه به شعب تأمین اجتماعی و تأیید آن، مراتب شامل حقوق و مزایای مبنای حق بیمه، شغل بیمه شده و مدت کارکرد از طریق پیامک به وی اعلام می‌شود که انتظار می‌رود در صورت وجود هر گونه مغایرت، بیمه شدگان نسبت به اصلاح آن در لیست‌های ارسالی اقدام کنند.

 

همچنین هم‌زمان با این بازدید، دو گروه کارشناسی از جانب اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، از فرآیند پرونده الکترونیک در شعب 2 و 4 تبریز بازدید کردند.


ارسال نظر

captcha