رئیس هیأت مدیره شرکت رجا:

افزایش کیفیت سفر با قطار، سرلوحه اهداف ماست

شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا، برای سومین سال متوالی از مسافرانی که بیشترین سفر و بیشترین امتیاز را در باشگاه مسافران این شرکت، کسب کرده بودند، قدردانی کرد.

تامین 24 /  علیرضا محمودی رئیس هیأت مدیره شرکت رجا در مراسم قدردانی از اعضای زمرد باشگاه مسافران رجا با بیان اینکه حضور تعداد مدیران تصمیم ساز شرکت رجا در این جلسه، موید اهمیت و جایگاه مسافر نزد این شرکت است، گفت: برای بیان نقاط قوت و نقاط ضعف یک سازمان،  هیچ کس شایسته‌تر از مشتری نیست و خوشحالیم که شنونده نظرات کسانی هستیم که به ما اعتماد داشته و بیش‌ترین آمار سفر ریلی را دارند.

محمودی قطار را وسیله ایمن و سبز دانست و افزود: کیفیت بخشی و افزایش حجم سفرها همواره سرلوحه کار ما بوده است و تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت رجا در پاسخ به سؤال یکی از مسافران مبنی بر اینکه سرعت قطارهای ترنست کم است، گفت: مولفه سرعت قطارها فقط موضوع قطار نیست بلکه ترافیک و مشکلات ریلی خطوط نیز در آن دخیل هستند.

وی درباره قیمت بلیت قطارهای ترنست افزود: با توجه به قیمت تمام شده بالای قطارهای ترنست و خود کشش، در کل دنیا یارانه تعلق می‌گیرد. لذا در کشور ما نیز دولت‌ مکلف است از این قطارها حمایت کند.

به گزارش تامین24 به نقل ازروابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، محمودی افزود: ما به دلیل انجام مسؤولیت اجتماعی خود، این قطارها را در اختیار مسافران قرار می‌دهیم؛ زیرا می‌دانیم که افراد بسیاری اعم از دانشجویان، استادان دانشگاه و شاغلان در شهرهای دیگر، مسافران همیشگی این قطارها هستند و با توقف ترنست‌ها، زندگی آنها دچار اختلال خواهد شد.

در این مراسم، همه اعضای زمرد باشگاه مشتریان رجا، ضمن ابراز خشنودی از حضور در این شرکت، نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را با مدیران رجا در میان گذاشتند. حرکت به موقع و بدون تاخیر قطارهای رجا، ایمنی، نظافت داخلی و حسن رفتار کارکنان قطار، نقاط مثبت و سرعت پایین و توقف‌های مسیر، نقاط ضعف‌ سفر ریلی از سوی مسافران عنوان شد.

در پایان این مراسم به تمامی مشتریان رده زمرد شرکت رجا به رسم یادبود هدایایی داده شد و طی یک قرعه کشی، به چهار نفر از اعضا باشگاه مسافران، حواله سفر رایگان با قطار گردشگری رجا اهدا شد.


ارسال نظر

captcha