ارتقا و بهره‌برداری از فناوری اطلاعات در معاونت بیمه‌ای پیگیری می‌شود

جلسه معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی با مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین با موضوع «چالش‌ها و اولویت‌های اصلی حوزه بیمه‌ای در ارتباط با فناوری اطلاعات» و با محوریت اهتمام ویژه در تهیه و ارتقای کیفی نرم افزارهای بیمه‌ای سازمان برگزار شد.

تامین 24 / در این جلسه مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی، در زمینه دلایل و ضرورت برگزاری این نشست گفت: با توجه به مکانیزاسیون امور مرتبط با حوزه بیمه‌ای، ارتقای کیفی سیستم‌های نرم افزاری موجود یا تهیه برنامه‌های جدید و نصب و اجرای به موقع و بدون تاخیر آن‌ها می‌تواند در رضایت‌مندی حداکثری مخاطبان و تسریع در رسیدگی‌ها موثر باشد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، وی افزود: انتظار می‌رود شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین در این زمینه نهایت اهتمام را داشته باشد.

 

در ادامه این جلسه دکتر محمدمهدی سپهری، مدیر عامل شرکت خدمات ماشینی تأمین، ضمن استقبال از این نشست صمیمی، در خصوص سیاست‌های جدید شرکت و چگونگی پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های ستادی و همچنین به‌طور خاص در مورد اولویت‌های مطرح شده در جلسه توضیحاتی ارایه داد.

 

یکی از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه رفع مشکل قطعی سیستم‌های متمرکز و پایداری آنها بود که مشکل مذکور ضمن اخلال در جریان ارائه خدمت می‌تواند نارضایتی بیمه شدگان و همکاران سازمانی را در پی داشته باشد.

 

در ادامه مقرر شد شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین به بررسی موضوع‌های اعلام شده و ارایه برنامه زمان‌بندی برای اجرا یا رفع مشکلات موصوف در اسرع وقت اقدام کند. همچنین به منظور تسریع در امور و انجام درخواست‌ها و به‌طور خاص عملیاتی شدن اولویت‌های مطرح شده در جلسه امروز، کمیته‌های تعاملی بین شرکت و ادارات کل تابعه معاونت بیمه‌ای تشکیل خواهد شد.

 

نشست مهرداد قریب با مدیران کل حوزه معاونت بیمه‌ای

مهرداد قریب در جلسه‌ای با مدیران کل حوزه معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: نظارت هدف‌مند و کیفی یکی از الزامات و حتی مهم‌ترین عامل تثبیت اقدامات صحیح تاثیر گذار بوده که اگر به‌طور صحیح اجرا شود یقینا موجب ارتقای کیفی خدمات به خدمت گیرندگان و مانع از وقوع انحرافات احتمالی می‌شود.

 

وی افزود: انتظار معاونت بیمه‌ای از مدیران کل حوزه‌های ذی‌ربط این است که با احصای شاخص‌های مهم و اثرگذار نسبت به ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی از طریق نظارت مثمرثمر اقدام نمایند تا ضمن ایجاد رضایت‌مندی در میان ذی‌نفعان اجتماعی از تضییع حقوق احتمالی آنان و سازمان جلوگیری شود.

 

وی همچنین بر لزوم پاسخگویی سریع به مکاتبات و درخواست‌های ذی‌نفعان تأکید کرد.


ارسال نظر

captcha