بازدید از روند اجرای پرونده الکترونیک در شعبه تامین اجتماعی هرسین

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه به همراه معاونان با حضور در شعبه هرسین، از چگونگی و میزان پیشرفت اجرای طرح پرونده الکترونیک بازدید و با همکاران دیدار و گفتگو کردند.

تامین 24 /حمیدرضا قاسمی با بیان اینکه طراحی و اجرای طرح پرونده الکترونیک در سازمان با هدف روان سازی فرآیند خدمت رسانی به مردم و در نتیجه افزایش رضایت آنان از خدمات انجام شده است،افزود: باید در اجرای طرح مذکور دقت و سرعت اسکن کردن پرونده ها را طوری برنامه ریزی و انجام دهیم که مطلوبیت اسناد اسکن شده در سیستم کاملا حفظ شود و در آینده در کمترین زمان و با بیشترین سطح مطلوبیت و رضایت به ارباب رجوع ارائه خدمت کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، فریبرز قاسمی رئیس شعبه تامین اجتماعی هرسین نیز از پیشرفت 65 درصدی روند اجرای طرح پرونده الکترونیک در این شعبه خبر داد و گفت:امیدواریم با تلاش و کوشش صورت گرفته توسط همکاران کلیه واحدهای شعبه تا پایان مهر ماه سال جاری طرح به اتمام برسد و شاهد افزایش رضایت ارباب رجوع از نحوه ارائه خدمت در شعبه باشیم.

وی تعداد پرونده های فنی موجود در شعبه را قریب به 10 هزار پرونده اعلام کرد و افزود از این تعداد حدودا 6 هزار و پانصد پرونده اسکن و آپلود گردیده است و آماده سازی سایر پرونده ها در دست اقدام است.

قاسمی افزود: با همت و تلاش همکاران توانسته ایم از جمعیت تقریبا 86 هزار نفری شهرستان هرسین ،25 درصد را تحت پوشش خدمات بیمه ای سازمان قرار دهیم و با اطلاع رسانی گسترده در راستای توسعه  چتر حمایتی و خدمات متنوع سازمان به مردم تلاش خواهیم کرد.

 

 


ارسال نظر

captcha