طرح فراخوان بیماران، گام جدید سازمان تامین اجتماعی در راستای خدمات الکترونیک

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طرح فراخوان بیمار، گام جدید این سازمان در راستای خدمات الکترونیک است.

تامین 24 / به‌منظور رعایت دقیق مفاد حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، مانیتورهای طرح فراخوان بیمار با هدف شفاف سازی و مدیریت نوبت بیماران در پلی‌کلینیک تخصصی حکیم هیدجی زنجان نصب و راه اندازی شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی محمدی، مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان در این خصوص اظهار داشت: قبل از اجرای طرح فراخوان بیمار، بیماران پشت در اتاق پزشک تجمع می‌کردند که در شان بیمه شدگان نبود.

 

وی جلوگیری از تجمع بیماران در درمانگاه‌های عمومی، کاهش نیاز به حضور فیزیکی منشی پزشک، ایجاد اعتماد و تضمین سلامت روانی بیماران از حیث صحت نوبت دهی بدون واسطه نیروی انسانی، رعایت دقیق حقوق بیماران و متعاقب آن تحقق حقوق شهروندی، رعایت نظم و کاهش آلودگی صوتی در سالن انتظار، مدیریت نوبت‌ها توسط مراجعه کننده‌ها، به حداقل رسیدن سردرگمی بیماران در مراجعه به اتاق پزشکان به‌دلیل نمایش نام و شماره نوبت بیماران و نام و شماره اتاق پزشکان در مانیتورهای راه‌اندازی شده و استقبال شدید مراجعه کننده‌ها از الکترونیکی شدن کلیه خدمات را از مزایای اجرای این طرح برشمرد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان گفت: تمامی تلاش‌مان بر این است تا حقوق بیماران را به طور کامل رعایت کنیم.

 

دکتر محمدی افزود: این طرح چند ماه پیش به‌صورت پایلوت در درمانگاه شهدای شهرستان خرمدره اجرا شد که با رضایت‌مندی بالای بیمه شدگان و مراجعه کننده‌ها همراه بود.

 

وی خاطرنشان کرد: مقرر است پس از تامین اعتبارات لازم از لحاظ زیر ساختی و امکانات سخت افزاری، این طرح در تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اعم از مراکز بستری و سرپایی به مرحله اجرا درآید.


ارسال نظر

captcha