سازمان تامین اجتماعی، اعتبار بانک رفاه است

اعتبار بزرگ بانک رفاه کارگران، سازمان بزرگ تأمین اجتماعی است، سازمانی که به صورت مستقیم چهل و دو میلیون کارگر زحمتکش، بازنشسته و مستمری بگیر سهامدار آن هستند. سهامدارانی که اعتباری افزون بر سایر بانک‌ها را شامل می‌شود.

تامین 24 / به گفته مدیرعامل بانک رفاه کارگران، این بانک یکی از بانک‌های تجاری قدیمی‌کشور با 59 سال سابقه فعالیت و از بزرگترین مجموعه‌‌های اقتصادی کشور است و داخل این مجموعه حدود ۱۳ هولدینگ تخصصی بزرگ با بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه وجود دارد.

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

دنیای دیجتال امروز، به کمک کسب و کارها هم آمده است، کسب و کارهایی که پایه و اساس آن بر رضایتمندی مشتریان استوار است. بازار کسب و کار علاوه بر ارائه خدمات واقعی مشتری مداری را اصل کار خود بپندارد وگرنه با مشکل مواجه می‌شود. در دنیای امروز، کسب و کارهایی موفق بوده‌اند که حق را به مشتری داده و این موضوع را سرلوحه برنامه‌های خود کرده‌اند تا با حضور مشتری در واحدهای اقتصادیشان، نه تنها شاهد رونق اقتصادی و سود مالی باشند بلکه در مجامع بین المللی نیز جایگاه شایسته و مقربی را به دست آورند.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در این میان رقابت در این بین همچنان به کار خود شتاب می‌دهد و اگر سازمانی در این زمینه به ارباب رجوع و تکریم مشتریان خود پابند نباشد، از قافله عقب می‌افتد. زیرا مشکلات سازمان‌ها برای مشتریان ذره‌ای ارزش ندارد و فقط به حل مسائل و مشکلات خود می‌اندیشند که فلان سازمان یا ارگان پاسخگوی آنها باشد. بر همین اساس سازمان مشتری مدار، حل مسائل مشتریان و احترام به جایگاه آنها را هدف خود می‌داند تا به هدف غایی‌تر خود که ارتقاء جایگاه در سطح کشور و جهان است برسد.

یکی از سازمان‌ها یا ارگان‌هایی که مشتری مداری برایشان باید در اولویت باشد، بانک‌ها هستند. فضای رقابتی امروزه در میان بانک‌ها به شدت حساس است و برخی از بانک‌ها به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی، توانایی منحصر به فردی در ارائه آن دارند زیرا توجه به اصل مشتری مداری را رمز موفقیت در فضای رقابتی حال حاضر عنوان می‌کنند. بانک‌های خصوصی که از اواخر دهه هفتاد شروع به کار کردند، فقط به خدمات بهتر و شایسته‌تر می‌اندیشند. اما امروزه، در تمام دنیا، مشتری مداری زیربنای فعالیت‌های تجاری و اقتصادی است بر همین اساس، این بحث شدت گرفت که یک بانک مشتری مدار باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا بقا و توسعه آن تضمین شود.

 


ارسال نظر

captcha