مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

توسعه خدمات غیرحضوری در مسیر رضایت بیمه شدگان

جلسه شورای اداری خاص اداره کل تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی و شعب تبریز برگزار شد.

تامین 24 / جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی در این جلسه با قدردانی از تدبیر و تلاش همکاران اداره کل و شعب تابعه در اخذ رتبه دوم کشوری در ارزیابی، ارزشیابی و رتبه بندی واحدهای اجرایی سازمان تامین اجتماعی، تداوم این موفقیت را مستلزم برنامه‌ریزی دقیق روسای ادارات و روسای شعب دانست و تصریح کرد: در سال جاری، توسعه خدمات غیرحضوری، افزایش تعداد بیمه شدگان، استقرار نظام جامع پیشنهادات و جذب مشارکت حداکثری همکاران از جمله اولویت‌های کاری سازمان و اداره کل است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، تکریم مخاطبان و تسهیل امور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: جلب رضایت مخاطبان به عنوان شرکای اجتماعی سازمان توام با اجرای دقیق و شفاف قوانین، همواره باید مورد توجه همکاران قرار گیرد.

 

در این جلسه ضمن تحلیل نتایج شاخص‌های ارزشیابی و رتبه‌بندی سال ۹۷، وضعیت موجود واحدهای اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفته و پیشنهادهای روسای ادارات اداره کل و شعب ششگانه تبریز در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات بررسی شد.

 

شایان ذکر است در ارزیابی، ارزشیابی و رتبه‌بندی سال ۹۷، شعب مرند، مراغه، شبستر، یک تبریز و پنج تبریز به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را در بین شعب هم سطح به خود اختصاص دادند.

همچنین واحد امور فنی مستمری‌ها و واحد اجراییات استان، رتبه‌های دوم و سوم کشوری را در ارزیابی واحدهای تخصصی کسب کردند.


ارسال نظر

captcha