معیری دستاوردهای بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ را تشریح کرد

چشم‌انداز تامین‌اجتماعی خدمات الکترونیک ۲۴ساعته است

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان‌ تامین‌اجتماعی، ارائه ۲۴ ساعته خدمات و سرویس‌های الکترونیک تامین‌اجتماعی را مهمترین چشم‌انداز برنامه‌های حوزه فناوری اطلاعات این سازمان برشمرد و اعلام کرد که تکمیل الکترونیکی شدن خدمات، در حال اتمام است.

سلاله صدرائی

تامین 24 / علی معیری با اشاره به حضور سازمان تامین‌اجتماعی در بیست‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و ارائه گزارش از فعالیت‌ها و دستاوردهای این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین‌اجتماعی از طریق وب درگاه خدمات غیرحضوری (طرح دکترنوربخش) کیوسک ارائه خدمات، سرویس‌های مبتنی بر کدهای USSD با شماره‌گیری #۱۴۲* و نیز اپلیکیشن موبایلی سازمان به مراجعه کننده‌ها معرفی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه امسال غرفه سازمان تامین‌اجتماعی خانوادگی بود، گفت: در غرفه سازمان چند شرکت زیرمجموعه شامل شرکت خدمات ماشینی، رایتل، بیمارستان میلاد، شرکت ساتا و بانک رفاه نیز حضور داشتند و خدمات نوین خود را معرفی و ارائه کردند.

 

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان‌ تامین‌اجتماعی، اظهار کرد: شرکت رایتل چند سرویس را در حوزه امضای الکترونیک و طرح نسخه الکترونیک معرفی کرد. بیمارستان میلاد در حوزه معرفی وندینگ ماشین (فروش خودکار تجهیزات مصرفی)، کیوسک پرداخت هزینه‌ها، برد هوشمند پرستاری و سامانه IJR (معرفی تجهیزات ارتوپدی) در نمایشگاه فعال بود. شرکت ساتا در حوزه خدمات الکترونیک درمانی و سیستم HIS و شرکت داده‌پرداز داتک در حوزه تله مدیسین (پزشکی از راه دور) دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت. همچنین چند کیوسک خدمات غیرحضوری نیز با همکاری بانک رفاه و بیمارستان میلاد در این غرفه معرفی ‌شد.

 

معیری در گفت‌و‌گو با تامین 24، با اشاره به حضور مشاوران حوزه آی.تی و بیمه‌ای در غرفه تامین‌اجتماعی، تصریح کرد: مشاوران در این چهار روز، اشکالاتی را که مردم در زمینه استفاده از خدمات غیرحضوری داشتند، برطرف و راهنمایی‌های لازم را به آنها ارائه دادند.

 

وی نمایشگاه الکامپ را فرصت خوبی برای برقراری ارتباط و گسترش تعامل با سایر سازمان‌ها و نهادها دانست و افزود: در مدت برپایی نمایشگاه با مراکز و سازمان‌هایی مانند سازمان امور مالیاتی، سازمان ثبت احوال، سازمان ثبت اسناد و ... تعاملاتی برقرار کردیم تا سرویس‌ها و خدمات الکترونیک را با یکدیگر تبادل کنیم و این مسئله به هوشمندسازی بیشتر تجهیزات سازمان کمک کرده و منجر به ساده‌سازی امور می‌شود.

 

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان‌ تامین‌اجتماعی، با اشاره به بازدید مسئولان و شخصیت‌های کشوری و سایر افراد از غرفه تامین‌اجتماعی، گفت: افراد و شخصیت‌های ویژه‌ای از این غرفه بازدید کرده و در جریان روند ارائه خدمات الکترونیک سازمان قرار گرفتند؛ در بازدید شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه حمایت از کسب‌و‌کارهای نوپا و استارت‌آپ‌ها، لیست مشترک بیمه و مالیات و سایر موارد گفت‌و‌گو و از راهنمایی وی استفاده کردیم. همچنین دکتر سالاری در بازدید از غرفه، نقاط ضعف و اشکالات خدمات غیرحضوری را گوشزد دادند و قول حمایت از فعالیت‌های فناوری اطلاعات دادند.

 

معیری افزود: دیگر شخصیت‌هایی که از غرفه سازمان بازدید کردند، شامل محسنی بندپی استاندار تهران، دکتر شیرکانی رئیس صندوق عشایر، مهندس لطفی عضو هیات مدیره سازمان تامین‌اجتماعی، ناهید حیدری مدیرکل تامین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ، محمدحسن زدا قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی و ... بودند.

 

وی ادامه داد: همچنین دکتر صفی‌خانی رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در غرفه سازمان حضور یافت و چند مورد از خدمات الکترونیک سازمان را مشاهده کرد و قرار بر این شد تا برخی از دستاوردهای الکترونیک سازمان، با همکاری وزارت بهداشت در حوزه نظام سلامت بهره‌برداری شود.

 

به گزارش تامین۲۴، غرفه سازمان تأمین اجتماعی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) واقع در سالن 41 (دولت الکترونیک) نمایشگاه‌های بین المللی تهران از 27 تا 30 تیرماه، پذیرای بازدیدکنندگان بود.


ارسال نظر

captcha