ناهید حیدری در بازدید از الکامپ تاکید کرد:

تلاش بیشتر برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه هدف

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ از غرفه سازمان تامین اجتماعی در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ بازدید کرد.

پریسا طاهری

تامین 24 /

ناهید حیدری در این بازدید گفت: سازمان تامین اجتماعی با توجه به مخاطبان گسترده و پوشش بیمه ای بیش از نیمی از جمعیت کشور، بیش از پیش باید برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه هدف خود تلاش کند و حضور در نمایشگاه الکامپ، فرصت بسیار خوبی در این راستا است.

 

وی فعالیت های خدمات غیرحضوری و الکترونیک سازمان تامین اجتماعی را موفق ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه در سال های اخیر سازمان برای افزایش رفاه و رضایت جامعه هدف خود، گام های ارزشمندی برداشته است که ازجمله مهم ترین آن می توان به ارائه خدمات غیرحضوری اشاره کرد که نتایج بسیار مثبتی از جمله کاهش حجم مراجعات حضوری، کاهش تردد شهری و افزایش رضایتمندی را در پی داشته است.

 

حیدری تصریح کرد: اداره کل غرب استان تهران در راستای ارتقای خدمات الکترونیک، تمام تلاش خود را انجام می دهد به طوری که از بهمن ماه سال گذشته، این اداره کل به همراه ۲ شعبه به عنوان پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شد. امروز اما در تمام شعب این اداره کل، بیش از ۴۰ خدمات به صورت الکترونیک به جامعه هدف ارائه می شود.

 

 

------

ارسال نظر

captcha