مصطفی سالاری در نمایشگاه الکامپ تاکید کرد:

حرکت تامین‌اجتماعی در مسیر پیشرفت خدمات الکترونیک

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در بازدید از نمایشگاه الکامپ گفت: سازمان تامین‌اجتماعی در حوزه خدمات الکترونیک تاکنون موفق عمل کرده و توانسته است از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری دستاوردهای ارزشمندی ارائه دهد و حرکت در این مسیر ادامه دارد.

پریسا طاهری

تامین 24 / دکتر مصطفی سالاری در سومین روز از بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) در همراهی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از غرفه تامین‌اجتماعی نمایشگاه الکامپ دیدن کرده و تجهیزات و دستگاه‌های الکترونیک ارائه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی معرفی شده در این نمایشگاه را بازبینی کرد.

 

وی در گفت‌وگو با تامین‌24، اظهار کرد: هدف ما از ارائه خدمات غیرحضوری به جامعه هدف این است که هر بیمه شده در منزل و محل کار خود بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بتواند خدمات مورد نظر را به صورت کامل دریافت کند.

 

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی تصریح کرد: تاکیدم بر این است که کیفیت ارائه خدمات الکترونیک باید به صورت کامل اتفاق بیفتد و مراجعه کننده بتواند خدمات مورد نظر را در سامانه الکترونیک بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت کند و در این راستا سازمان تامین‌اجتماعی به سرعت در مسیر ارائه خدمات غیرحضوری تکمیلی حرکت می‌کند.

 

سالاری در ادامه افزود: اگر ما تعداد خدمات کمتر اما با کیفیت بیشتری ارائه کنیم، این نحوه عملکرد، رضایت‌مندی شرکای اجتماعی سازمان را به دنبال خواهد داشت؛ همچنان‌که که اولویت دوم ما گسترش کمی خدمات الکترونیک است.

 

به گزارش تامین ۲۴، غرفه سازمان تامین‌اجتماعی در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، در سالن ۴۱(دولت الکترونیک) نمایشگاه بین‌المللی از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ پذیرای بازدید کنندگان است.

 

لازم به ذکر است در غرفه سازمان تامین اجتماعی، بیمارستان میلاد، شرکت رایتل،  بانک رفاه و شرکت داتک آماده ارائه خدمات به بازید کنندگان هستند.


ارسال نظر

captcha