گسترش خدمات غیرحضوری از اولویت‌های سازمان تامین‌اجتماعی است

مدیرکل تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته برای افزایش رضایت جامعه هدف، توسعه خدمات غیرحضوری از اولویت‌ راهبردهای این سازمان است.

تامین 24 / عباس نورمحمدی در دوره آموزشی سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی در شعبه تامین‌اجتماعی باشت که با حضور روسای ادارات و نهادها، کارفرمایان و بیمه شدگان برگزار شد، اظهار داشت: سامانه خدمات غیرحضوری سرعت و دقت در پاسخ‌گویی را افزایش می‌دهد و کاهش هزینه‌ها و رضایت‌مندی جامعه هدف سازمان تامین‌اجتماعی را در پی دارد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، وی از مدیران، کارفرمایان و بیمه شدگان خواست در اجرای کامل این طرح بزرگ با سازمان تامین‌اجتماعی همکاری کنند؛ زیرا در پایان ، سود آن به جامعه هدف خواهد رسید.

 

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تسهیل در ارائه خدمات از طریق کد‌ملی و ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری، تسریع در ارائه خدمات درخواستی، در دسترس بودن در همه شرایط و تجمیع بسیاری از خدمات قابل ارایه در یک پورتال واحد را از ویژگی‌ها و مزایای این طرح عنوان کرد.

 

فرماندار شهرستان باشت نیز ضمن قدردانی از اقدامات سازمان تامین‌اجتماعی در حوزه خدمات غیرحضوری گفت: راه‌اندازی این سامانه کار بسیار ارزشمندی است که استقبال خوبی را هم در پی داشته است و بسیاری از مشکلات جامعه هدف سازمان تامین‌اجتماعی را کاهش می‌دهد.

 

سید مسعود حسینی افزود: اگر سایر دستگاه‌های اجرایی نیز خدمات خود را در قالب غیرحضوری ارایه کنند، کمک بزرگی به مردم خواهد بود و رضایت‌مندی بیشتر آنان را در پی خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبودی، امام جمعه باشت نیز اظهار داشت: سازمان تامین‌اجتماعی خدمات متنوع و گسترده ارائه می‌کند؛ اما لازم است اطلاع رسانی بیشتری برای آگاهی مردم و مسئولان از این خدمات و چگونگی بهره‌مندی از آنها انجام شود.


ارسال نظر

captcha