یادداشتی از دکتر علی محمدی

روابط عمومی‌ها بازوی فکری سازمان‌ها

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز «روابط عمومی و ارتباطات» نه یک صفحه در تقویم روزگار بلکه سرفصلی از مجاهدت و تعهد به همه اهداف و آرمان‌هایی است که از فردای پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دیدگان ما قرار گرفته است.

دکتر علی محمدی

مدیر درمان تامین‌اجتماعی زنجان

تامین 24 / در این میان مهم‌ترین نقش ارتباط دهندگی و تعامل را روابط عمومی‌ها ایفا نموده و  رجاء واثق دارم نخستین شرط برای داشتن یک رابطه مفید، سخن گفتن از روی علم، آگاهی و اطلاع است و یقیناً نام‌گذاری ٢٧ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان «روز ارتباطات و روابط عمومی» بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر را به عنوان هنر هشتم یادآور شده و دستاوردهای تلاشگران عرصه بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.

جهان امروزی به این باور رسیده است که روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان دارد و با اطلاع‌ یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می‌کند و تعالی می‌بخشد. از سوی دیگر نام‌گذاری سال‌جاری به نام رونق تولید ازسوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این وظیفه را بر دوش تلاشگران روابط عمومی سنگین‌تر می‌نهد تا به عنوان یکی از مهم‌ترین هدایت کنندگان فضای فکری جامعه برای تحقق این حماسه نزد افکار عمومی تلاش مضاعفی نمایند.

 

منبع: اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تامین‌اجتماعی

 


ارسال نظر

captcha