گزارش مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری نشان می‌دهد؛

پاسخگویی به 180 هزار تماس تلفنی بازنشستگان

در سال 97 به بیش از 180 هزار تماس بازنشستگان، موظفان و مخاطبان در قالب تماس تلفنی، درخواست وب‌سایت و همچنین اسکایپ از طریق مرکز پاسخگویی صندوق پاسخ داده شده است.

تامین 24 / مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری در سال گذشته به حدود 145 هزار نفر از بازنشستگان و مخاطبان صندوق که از طریق شماره‌های 2500 و 8523 تماس گرفته‌اند پاسخ داده است. همچنین 30 هزار مورد پاسخگویی نوشتاری و از طریق وب‌سایت صندوق تحت عنوان «ثبت درخواست» یا نرم‌افزار خاتم پاسخ کتبی داده شده است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، براساس این گزارش، کار احراز هویت بازنشستگان خارج از کشور در این مرکز از طریق سیستم اسکایپ انجام می شود و کارشناسان این مرکز در سال 97 حدود 4 هزار نفر از مشترکان ساکن خارج از ایران را از طریق سیستم اسکایپ احراز هویت کرده‌اند تا وکلای این عزیزان در داخل کشور با ارائه وکالتنامه معتبر بتوانند در ایران حقوق فرد بازنشسته را دریافت کنند که این امر باعث برطرف شدن مشکلات عدیده گذشته برای مراجعه به ایران یا ارسال وکالتنامه جدید از طریق سفارت خانه‌ها شده است.

 

از سوی دیگر، در مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری که شامل شماره‌های 8523 و 2500 است، 8 نفر از کارشناسان پاسخگو، به تماس‌های بازنشستگان و مخاطبان این مرکز پاسخ می‌دهند که به طور متوسط هر یک از کارشناسان روزانه به 100 تماس که از سوی عزیزان بازنشسته یا سایر افراد برقرار می‌شود، چه به صورت اینترنتی و چه تلفنی پاسخ می‌دهند.

 

این گزارش حاکی است، سوالاتی که از سوی بازنشستگان عزیز در سال گذشته مطرح شده است در خصوص افزایش حقوق، همسان‌سازی، بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ، وام ضروری، جشنواره فرهنگی ورزشی، حق تاهل و اولاد، پاداش پایان خدمت و ... بوده است.

 

از آنجایی که سوال‌های بازنشستگان در هر فصل و در برهه‌های زمانی مختلف با توجه به اخبار منتشر شده یا اتفاقات روز تغییر می‌کند؛ بنابراین، هر زمان که خبری در حوزه بازنشستگی منتشر می‌شود، بازنشستگان در باره جزئیات خبر با این واحد تماس گرفته که کارشناسان بر حسب وظیفه همواره با آرامش و سعه صدر راهنمایی و پاسخ کامل را به مخاطب ارائه می‌کنند.

 

بازنشستگان عزیز در روزهای اداری از ساعت 8 صبح تا 16 عصر می‌توانند با شماره تلفن‌های 8523 و 2500 و با کد 021 ضمن ارتباط و گفت‌وگوی تلفنی با کارشناسان، انتقاد و پیشنهادهای خود را مطرح کرده یا از فیش و حکم حقوقی و همچنین نامه‌ها و مکاتبات اداری خود باخبر شوند. همچنین بازنشستگان ارجمند صندوق ازطریق سایت cspf.ir یا نصب نرم‌افزار خاتم در تلفن همراه خود می‌توانند ضمن اطلاع از اخبار روز صندوق بازنشستگی کشوری، با استفاده از خدمات این سایت، فیش و حکم حقوقی خود را دریافت کنند.


ارسال نظر

captcha