مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل:

از مجموعه‌های تولیدی حمایت می‌کنیم

مدیر کل تامین‌اجتماعی اردبیل در جمع کارکنان شعبه تامین‌اجتماعی گرمی گفت: باید با رعایت قوانین و مقررات با کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی تعامل و با نهایت تلاش و جدیت از مجموعه‌های تولیدی حمایت کنیم.

تامین 24 / سعید بشرخواه با سفر به شهرستان گرمی ضمن بازدید از واحدهای شعبه تامین‌اجتماعی این شهرستان، پیام سرپرست این سازمان را به کارکنان شعبه ابلاغ و از تلاش‌های آنان به‌منظور تحقق اهداف در سال گذشته و کسب رتبه دوم شعبه گرمی در ارزشیابی و ارزیابی شش ماهه اول سال ١٣٩٧ در بین شعب هم‌تیپ تقدیر و تشکر کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، وی در این بازدید اظهار کرد: وظیفه داریم در راستای اجرای طرح توسعه خدمات غیرحضوری نهایت تلاش و کوشش را به عمل آورده و تلاش کنیم، جامعه هدف را به سوی خدمات غیرحضوری سوق دهیم.

 

مدیر کل تامین‌اجتماعی استان اردبیل گفت: در سالی که به فرموده رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به سال رونق تولید نام‌گذاری شده است، امیداورم بتوانیم با رعایت قوانین و مقررات با دید مثبت با کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی تعامل داشته و با نهایت تلاش و جدیت از مجموعه‌های تولیدی حمایت کنیم.

 

سعید بشرخواه در سفر به شهرستان گرمی با مسئولان شهرستانی نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان گرمی توضیحاتی را در باره خدمات و تهعدات سازمان تامین‌اجتماعی ارائه کرد و با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری، پاسخگویی مطلوب و ایجاد رضایت‌مندی را لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با تکمیل سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان شاهد تحولی شگرف در نحوه خدمت‌رسانی در سازمان تامین‌اجتماعی خواهیم بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صفری، امام جمعه شهرستان گرمی نیز در این دیدار ضمن ابراز رضایت از اقدامات تامین‌اجتماعی در شهرستان گرمی، از خدمات و تلاش‌های رئیس شعبه  و کارکنان در خدمات رسانی به مردم تقدیر و بر اجرای سریع خدمات غیر‌حضوری با هدف تسریع در ارائه خدمات به مخاطبان که عمدتا از اقشار آسیب پذیر هستند تاکید کرد.

 

مدیر کل تامین‌اجتماعی استان اردبیل در این  سفر همچنین با بهشتی، فرماندار شهرستان دیدار کرد و در این دیدار، مشتری مداری و پاسخگوئی را در زمره راهبردهای پایدار و رویکردهای اصلی سازمان تامین‌اجتماعی عنوان کرد و افزود: این مهم جز مشارکت جمعی، هم‌دلی و وفاق مجموعه همکاران و پی‌گیری جدی تحقق نمی‌یابد و دسترسی به رتبه‌های برتر، نیازمند تلاش و کوشش بی وقفه است که با مشارکت فعال مدیران و مجموعه همکاران در سطح استان این موضوع فعلیت یافته است.

 

وی با بیان اینکه شعبه تامین‌اجتماعی گرمی در ارزیابی، رتبه‌بندی و ارزشیابی شش ماهه اول سال ١٣٩٧ بر اساس شاخص‌های از پیش تعیین شده از جمله تکریم ارباب‌رجوع، سرعت و سلامت در پاسخ‌گویی و ... موفق به کسب رتبه دوم در بین ١٢٤ شعبه تامین‌اجتماعی تیپ ٢ سراسر کشور شده است، بر استمرار حرکت‌های مثبت جهت افزایش رضایت‌مندی تاکید کرد.

 

فرماندار گرمی نیز در این دیدار ضمن توصیه به قانون‌مداری و قانون‌محوری و ابراز رضایت از اقدامات تامین‌اجتماعی در شهرستان گرمی و تلاش‌های رئیس شعبه، اظهار کرد: موفقیت در سازمان‌ها مرهون تلاش دسته جمعی و نظارت جامع مدیران است که قطعا در شعبه گرمی نیز این موضوع مصداق داشته و از رئیس شعبه و همکاران وی به لحاظ زحمات در سال ١٣٩٧ و شفافیت و پاسخگو بودن به جامعه هدف تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

بهشتی تصریح کرد: امیدوارم عملکرد شایسته و ایثارگرانه همکاران شعبه تامین‌اجتماعی گرمی الگوی مناسبی برای سایر دستگاه‌های اداری شهرستان باشد.

 

در پایان این دیدار لوح سپاس صادره از سوی معاون امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی تقدیم رئیس شعبه تامین‌اجتماعی گرمی شد.


ارسال نظر

captcha