توسعه خدمات غیرحضوری کاهش هزینه‌ها را به دنبال دارد

کارگروه اجرایی طرح خدمات غیرحضوری تامین‌اجتماعی با حضور مدیر کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، معاونان، روسای شعب شهر کرمان تشکیل شد.

تامین 24 / علی حسینی، مدیر کل تامین‌اجتماعی استان کرمان در جمع اعضای کمیته اجرایی خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی بیان داشت: سازمان با راه‌اندازی درگاه متمرکز خدمات غیرحضوری به دنبال این است که دیگر کسی برای دریافت خدمت به شعب تامین اجتماعی مراجعه نداشته باشد و خدمت خود را در محل زندگی دریافت کند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، وی با تاکید بر اینکه کلیه کارکنان باید آشنایی کامل با طرح فوق داشته باشند، افزود: هدف ما راهنمایی صحیح مراجعه کننده‌ها است که از طریق خطوط اینترنت و از محل زندگی و کار خود از طریق گوشی، کامپیوتر و لپ‌تاپ خود خدمت مرد نظر را دریافت کند.

 

حسینی با بیان این مطلب که استان کرمان با ١٨٣ هزار کیلومتر به عنوان پهناورترین استان کشور است، تصریح کرد: این طرح می‌تواند به لحاظ گستردگی و پراکندگی استان در وقت و هزینه مردم صرفه جویی کند.

 

وی در پایان با بیان اینکه کلیه کارکنان استان باید با پشتکار و جدیت در راستای فرهنگ‌سازی و اجرای طرح خدمات غیرحضوری گام بردارند، گفت: مهم‌ترین سرمایه ما در این سازمان اعتماد مردم و مسئولان است و ضروری است، در راستای این مهم تلاش کنیم.


ارسال نظر

captcha